חדשות עיתונות | תקשורת המונים שדרות

חברי מועצת העיתונות בישראל באים להזדהות עם תושבי שדרות

במסגרת סדרת המפגשים של חברי מועצת העיתונות ברחבי ארץ ישראל, יגיעו העיתונאים לעיר שדרות, כאורחיו של ראש העירייה, מר אלון דוידי וחברי הנהלת העיר. בהדרכתו של רכז הביטחון בעיר, מר קובי הרוש, יעלו אל תצפית גבעת קובי ◄העיתונאים, יזכו  אף לביקור ב'מרכז טיפולי עם בעלי חיים' שכונות חדשות, פארק הילדים ועוד.
0
0
כב' שופטת בית המשפט העליון (בדימוס), דליה דורנר נשיאת מועצת העיתונות בישראל, ברקע תצפית גבעת קובי, שדרות | עיבוד צילום: שולי סונגו
דליה דורנר נשיאת מועצת העיתונות

המתח והסכנות הביטחוניות המטרידות את תושבי העיר שדרות ואת כל אזור דרום הארץ, מצד ארגון הטרור של החמאס ברצועת עזה, זה שנים, ככל הנראה, אינם מרתיעים את חברי מועצת העיתונות בישראל, שיגיעו לקראת סוף החודש (יום שני, 27 במאי 2019) להביע הזהות עם תושבי שדרות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ביקור ההזדהות עם תושבי שדרות, הנו במסגרת סדרת המפגשים של חברי מועצת העיתונות ברחבי ארץ ישראל.

הפעם, יגיעו העיתונאים לעיר שדרות, כאורחיו של ראש העירייה, מר אלון דוידי וחברי הנהלת העיר.

במהלך יום הביקור, יתקיים סיור מודרך עם הסברים מקיפים על האזור כולו בהדרכתו של ראש העיר, כמו גם עם רכז הביטחון בעיר שדרות, מר קובי הרוש, אתו יעלו אל “תצפית גבעת קובי” גבעה של 97 מ’ ובמרכזה קו מתח גבוה הממוקמת בחלקה הצפון מערבי של העיר שדרות שולטת על כל האיזור.

על פי תפוז מדובר בתצפית מדהימה מזרחה וכמובן מערבה לעבר רצועת עזה בימי “מבצע עופרת יצוקה” המקום היה אתר עלייה לרגל כל מי שרצה לצפות בגיחות מטוסי חיל האוויר מסוקים והפגזות התותחים וכמובן שיגור גרדים וקסמים הגיע לכאן.

אגב, גבעה זו, שימשה עוד לפני כן מקום להזמנת אחמי’ם שבאו לראות מקרוב את שיגור הקסמים על שדרות. שווה צפייה.

מאוחר יותר, יתקיים מפגש ושיחה חופשית עם חברי מועצת הנוער העירונית של שדרות.

מפגש מיוחד עם תלמידי ישיבת ההסדר הגדולה ביותר בארץ ישראל.

אם לא די בכך, העיתונאים, יזכו  אף לביקור ב-מרכז טיפולי עם בעלי חיים, שכונות חדשות, פארק הילדים ועוד.

חברי מועצת העיתונות בישראל, ייפגשו גם עם בני נוער מקומי ל”רב שיח” והעיתונאים הסקרנים ייחשפו למפגן יצירות של ‘יריד תוצרים של תלמידי שדרות’ זאת במסגרת ‘שבוע המצוינות בחינוך’.

מנכל מועצת העיתונות והתקשורת בישראל הסופר והעיתונאי הוותיק מר מוטי רוזנבלום, מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; כמו כן, יתקיים מפגש מיוחד עם תלמידי ישיבת ההסדר בעיר, הקיימת מזה 20 שנה והיא נחשבת לישיבה הגדולה ביותר בארץ ישראל.

ראש הישיבה הוא הרב דוד פנדל והתלמידים, העוסקים בפעילות התנדבותית בעיר, מתגייסים לצהל, בעיקר ליחידות הקרביות וחלקם משתלבים בתפקידי פיקוד וקצונה.

בסיום יום ההזדהות הגדוש של מועצת העיתונות והתקשורת בישראל בתושבי העיר שדרות, הצפוי לעיתונאים, תתקיים ישיבה משותפת וחגיגית לחברי מועצת העיתונות עם הנהלת העיר שדרות.

נשיאת מועצת העיתונות בישראל, כב’ שופטת בית המשפט העליון (בדימוס), דליה דורנר ומר אלון דוידי ראש עיריית שדרות, יישאו דברי הברכה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן