גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה ירושלים פלילים

זוג ניצולי שואה בני 80-90 לחייהם נוצלו ונגנבו מידי עובדת זרה

לאחר מגוון פעולות חקירה והצלבות מידע שערכו חוקרי משטרת ישראל בשיתוף עם חברות האשראי והבנק, עלה החשד כנגד עובדת זרה החשוּדה שעבדה אצל זוג הקשישים כמטפלת ◄ עם התקדמות החקירה הסמויה אשר כללה פעילות מגוונות, חשפו חוקרי משטרת ירושלים את דרך פעולתה של המטפלת הזרה שכללה משיכת כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים לאורך החודש האחרון שהסתכם בסכום של כ-100,000 ₪ אשר גנבה.
0
0
זוג קשישים, | צילום: הדמייה, ברקע: שטרות הכסף הישראלי שנתפסו | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד: שולי סונגו ©
זוג קשישים ושטרות הכסף שנתפסו

זוג ניצולי שואה בשנות ה- 80-90 לחייהם, נוצלו ונגנבו בידי עובדת זרה בשנות ה40, אשר מהלך עבודתה כמטפלת, גנבה מהם את כרטיס האשראי שלהם ובאמצעותו משכה כ-100,000 מחשבונם, נעצרה היום (יום חמישי, י”ח חשוון ה’תשפ”א) לאחר פעילות משטרת ישראל ואנשי משמר הגבול.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בעקבות תלוּנה של ‘זוג ניצולי שואה‘ תושבי שכונת רחביה, שכונה מוצלחת ואמידה, בעיר ירושלים, לאחר פניה של סניף הבנק בעקבות משיכות חריגות של כסף מזוּמן באמצעות כרטיס האשראי של בני הזוג הקשישים, נפתחה החקירה הסמויה.

התברר, כי לאחר מגוון פעולות חקירה והצלבות מידע שערכו חוקרי משטרת ישראל בשיתוף עם חברות האשראי והבנק, עלה החשד כנגד עובדת זרה החשוּדה שעבדה אצל זוג הקשישים כמטפלת.

עם התקדמות החקירה הסמויה אשר כללה פעילות מגוונות, חשפו חוקרי משטרת ירושלים את דרך פעולתה של המטפלת הזרה שכללה משיכת כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים לאורך החודש האחרון שהסתכם בסכום של כ-100,000 ₪ אשר גנבה.

לאחר איסוף הראיות ואיתור הכתובת בה נמצאת החשודה ומעבר החקירה אל שלב הגלוי, הגיעו הלילה בלשי משמר הגבול (‘מג”ב’) הזרוע המבצעית של משטרת ישראל שמטרתהּ לתת מענה גם לבעיות בנושאי ביטחון פנים, אל דירה בעיר בני ברק, שם הסתתרה העובדת זרה, החשוּדה… מתחת למיטה.

במהלך החיפוש בדירה בה שהתה, נתפסו עשרות שטרות אלפי שקלים וכן שטרות של מטבע זר. מטעם דוברות המשטרה (ירושלים) נמסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה, כי החשודה, כאמור, עובדת זרה בשנות ה-40, נעצרה והועברה לחקירה.

במהלך היום הזה (חמישי) היא תובא בפני בית המשפט השלום בעיר ירושלים לדיון במעצרה.

משטרת ישראל, מבהירה חד משמעית, כי תפעל בכל האמצעים למיצוי הדין עם אותם חשודים, הפועלים במרמה, כלפי ‘בני הגיל השלישי’ שמנצלים את מצוּקתם, גילם, הנגישות אל רכושם ולעיתים אף אינם מסוגלים לדעת או לספר את שעובר עליהם.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן