וידאו ישראל מושבים פלילים

וידאו פלילי: מעצר שודדי תחנות דלק הפעם במושב עוזה

במסגרת הפעילות הצליחו בלשים סמויים לאתר את 3 חשודים כשהם מנסים לשדוד חנות נוחות בתחנת דלק במושב עוּזָה (מושב חקלאי דתי בחבל לכיש בין ישובי מועצה אזורית שפיר, השוכן דרומית לעיר קריית גת ומזרחית לכביש 40) תוך שהם מכוסים בכובעי גרב ומאיימים על המתדלק ב... מספריים. נגד שלושת העצורים שוקדת כעת המשטרה על הגשת כתבי אישום.
0
0

משטרת ישראל ומשמר הגבול תיעדו מעצר שודדי תחנות דלק בעקבות מספר מקרי שוד שהתרחשו בשבועות האחרונים בתחנות דלק בדרום הארץ, נפתחה חקירה במרכז המודיעין של משמר הגבול.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מעצר שודדי תחנות דלק הפעם במושב עוזה
מעצר שודדי תחנות דלק

במסגרת הפעילות הצליחו בלשים סמויים לאתר את החשודים כשהם מנסים לשדוד חנות נוחות בתחנת דלק במושב עוּזָה (מושב חקלאי דתי בחבל לכיש בין ישובי מועצה אזורית שפיר, השוכן דרומית לעיר קריית גת ומזרחית לכביש 40) תוך שהם מכוסים בכובעי גרב ומאיימים על המתדלק ב… מספריים.

עם קבלת האות, חסמו הבלשים את רכבם של החשודים והביאו למעצרם של השלושה, בשנות ה-20 לחייהם, תושבי המועצה מקומית חוּרַה (בערבית: حورة) השוכנת צפונית-מזרחית לבאר שבע, על כביש 60.

נגד שלושת העצורים שוקדת כעת המשטרה על הגשת כתבי אישום.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן