מסחר | תעשייה

 השר כחלון מתחייב ומקיים: אלי כהן שר הכלכלה והתעשייה

שר הכלכלה והתעשייה הנכנס, חבר הכנסת אלי כהן; "מדינת ישראל צריכה שר כלכלה ותעשייה במשרה מלאה. משרד הכלכלה זה יהלום שצריך להוריד ממנו את האבק, יש לו אחריות עצומה ושליחות גדולה" ◄ שר האוצר משה כחלון: "אנחנו מחזיקים היום בכל התיקים הכלכליים-חברתיים בממשלה".
0
0
השר משה כחלון, מתחייב ומקיים: שר הכלכלה והתעשייה הנכנס חבר הכנסת אלי כהן | צילום: הדס פרוש
השר משה כחלון, מתחייב ומקיים: שר הכלכלה והתעשייה הנכנס חבר הכנסת אלי כהן | צילום: הדס פרוש

מי שמכיר את שר האוצר משה כחלון, כאדם, כפוליטיקאי, יודע דבר אחד בוודאות; יש לו מילה. את מלוא ההבטחה ורגעי הגשמתה של אחת ההבטחות חווה היום (שלישי, כו בטבת, תשע”ז) חבר הכנסת מסיעתו “כולנו” בכנסת מר אלי כהן שמעתה הוא שר הכלכלה והתעשייה של מדינת ישראל אשר נכנס לתפקידו באופן רשמי בטקס חילופי שרים במעמד שר הכלכלה והתעשייה ה”טרי”, ח”כ אלי כהן והשר היוצא מר משה כחלון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כחלון, מתחייב וגם מקיים, כך בתחום הפוליטי וכך בתחום הכלכלה של מדינת ישראל. הבוקר הזה, התקיים טקס חילופי שרים במשרד הכלכלה והתעשייה בירושלים במעמד שר הכלכלה והתעשייה הנכנס, ח”כ אלי כהן, השר היוצא, משה כחלון, מנכ”ל המשרד ובכירים בתעשייה ובמשק ובמשרד הכלכלה והתעשייה.

שר הכלכלה והתעשייה הנכנס, חבר הכנסת אלי כהן, נרגש מן המעמד אמר; “מדינת ישראל צריכה שר כלכלה ותעשייה במשרה מלאה. משרד הכלכלה זה יהלום שצריך להוריד ממנו את האבק, יש לו אחריות עצומה ושליחות גדולה“. 

השר הנכנס, חבר הכנסת כהן, הוסיף וציין; “ההכנסות של מדינת ישראל מגיעות מהמגזר העסקי והאינטרס של מדינת ישראל היא לפתוח כמה שיותר מפעלים חדשים. חינוך, רווחה, ביטחון ותרבות תלויים בצמיחה של המשק הישראלי. כלכלה חזקה ואיתנה מביאה חברה שוויונית, חברה חזקה”.

דוברת שר הכלכלה והתעשייה הגברת יהל וולך זילברברג, מסרה לתקשורת, כי בהקשר זה עוד אמר השר הנכנס, כהן, כי; “הנשיא טראמפ, אמר בנאומו שהוא רוצה לפעול שהתעשיות יישארו בארה”ב ולהחזיר תעשיות לארה”ב. אם הכלכלה החזקה בעולם אומרת שהיא רוצה אצלה תעשייה ומקורות תעסוקה, אנחנו צריכים להבין את הנושא ולשמור על התעשייה שלנו ולמשוך משקיעים מחו”ל“.

בהמשך פנה השר כהן אל נשיא התאחדות התעשיינים מר שרגא ברוש ואמר לו; “אנחנו לא נמצאים אחד מול השני, אנחנו נמצאים ביחד. זה אינטרס משותף שלנו. כל מי שירצה לפתוח מפעל בישראל, חברות בינלאומיות וחברות מקומיות – תהיה להם כאן אוזן קשבת“.

השר כחלון, מתחייב ומקיים: “אנחנו מחזיקים היום בכל התיקים הכלכליים-חברתיים בממשלה”

שר הכלכלה חבר הכנסת, כהן, התייחס לתכניותיו במשרד הכלכלה ואמר, כי במהלך החודש הקרוב מתכוון להקדיש ללמידה וגיבוש התכניות. עוד הוסיף, השר הנכנס, כי “במסגרת התפקיד יפעל להעלאת הפריון, שמירה על אבטלה נמוכה, השקעה בקידום החינוך הטכנולוגי ושמירה על זכויות העובדים המהווים מקור להון אנושי שחשוב לפתח. תעשייה חזקה, תחרותית ויעילה תאשר העסקה הוגנת המקדמת את העובדים ומביאה לצמיחה של המשק“.

שר האוצר ויו”ר ‘מפלגת כולנו’, מר משה כחלון, אמר בטקס חילופי שרים במשרד הכלכלה והתעשייה בעיר הבירה ירושלים, כי; “לאחר תקופה ממושכת משרד הכלכלה והתעשייה מקבל שר במשרה מלאה. הוא לא מקבל סתם שר, הוא מקבל את אחד האנשים הכי טובים ומוכשרים בכנסת”.

שר האוצר, כחלון, הוסיף ואמר, כי: “משרד הכלכלה משלים למעשה את “ארגז הכלים” של מפלגת כולנו ויחד עם משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון, אנחנו מחזיקים היום בכל התיקים הכלכליים-חברתיים בממשלה. יחד נפעל לצמיחת המשק, לצמצום הריכוזיות, צמצום הפערים החברתיים והפחתת יוקר המחיה בישראל“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן