חדרה חדשות בריאות יום המשפחה מסעודה מרכלת

המרכז הרפואי הלל יפה מציג ליום המשפחה: משפחת יפה

האימא דר' ענת יפה מנהלת את היחידה לאנדוקרינולוגיה וסכרת והבת יפה מושקוביץ, עובדות כ-מיילדת, כבר מספר שנים באותו מקום עבודה הן מגיעות מדי יום ל"מרכז הרפואי הלל יפה-חדרה" - אך כמעט ולא יוצא להן להיפגש במסגרת העבודה ◄ דר' יפה; "לעתים רחוקות אני נתקלת בבתי יובל במסדרונות בית החולים כשהיא מעבירה תינוק למחלקה...".
0
0
ענת יפה מנהלת היחידה לאנדוקרינולוגיה וסכרת משמאל ובתה המיילדת יובל (יפה) מושקוביץ, העובדות ב-מרכז הרפואי הלל יפה | עיבוד צילום: שולי סונגו
דר’ ענת יפה ובתה המיילדת יובל (יפה) מושקוביץ

לרגל ‘יום המשפחה’ שיחול מחר (שלישי, ל’ בשבט התשע”ט, 5.2.19), תכירו את בנות משפחת יפה שעובדות שתיהן במרכז הרפואי ‘הלל יפה’ בעיר חדרה; דר’ ענת יפה, מנהלת היחידה לאנדוקרינולוגיה ו-סכרת ובתה יובל (יפה) מושקוביץ, מיילדת במקצועה בחדרי הלידה של מחלקת נשים ויולדות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

דר’ ענת יפה, החלה את עבודתה לפני 24 שנים, מתוכם מנהלת את היחידה ה’אנדוקרינולוגיה‘ העוסקת באופן בו מתקשרים תאים ואיברים זה עם זה ליצירת פעולה הרמונית של הגוף, כבר 20 שנה בבית החולים ‘הלל יפה’ הנקרא על-שם דר’ הלל יפה, מי שהיה רופא מושבות האזור בתקופת העלייה הראשונה בארץ ישראל.

בתה, יובל יפה מושקוביץ, עובדת כ-מיילדת כבר 5 שנים וחצי ולפני כן, עבדה כ-אחות במחלקת יילודים ופגים של בית החולים.

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, הגב דפנה נבו, מסרה לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה‘ כי למרות ששתיהן עובדות באותו מקום עבודה, כמעט ולא יוצא להן להיפגש; דר’ ענת יפה; “כל אחת מאיתנו עוסקת בתחום שונה ושייכת למחלקה אחרת.

אם וכאשר אני נתקלת בבתי יובל, זה בדרך כלל במסדרונות בית החולים כאשר היא מעבירה תינוק מחדר לידה למחלקה” – מציינת דוקטור יפה.

מספרת יובל, כבת לרופאה, כלל לא חשבה לפנות לכיוון זה; “בצעירותי לא חשבתי שאעסוק ב’רפואה‘.

הפעם הראשונה שנחשפתי למקצוע ה’מיילדות’ היה לפני כ- 16 שנה, כאשר ליוויתי את אימא שלי כשילדה בפעם האחרונה את לידתה השישית האחרונה שהתרחשה כאן במרכז הרפואי ‘הלל יפה’.

למרות שכמעט התעלפתי בזמן הלידה, לאחריה הבנתי שזה המקצוע בו ארצה לעסוק ומשם למעשה הכול התחיל” – מציינת הבת יובל.

כעבור 10 שנים, סגרה יובל מעגל. כמי שצפתה מהצד וליוותה את אמה בלידתה, הפכה בעצמה למיילדת באותו בית חולים בית חולים ממשלתי על שם “הלל יפה“השוכן במבואותיה המערביים של העיר חדרה ומשרת אוכלוסייה של למעלה מ-450 אלף תושבים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן