חג אהבה ♥ ולנטיין דיי חדשות בריאות

הלל יפה – עם הרומן הרומנטי הרפואי שהוליד את משפחת דפסמס

דר' אולגה קזרין ודר' רומן דפסמס שני רופאים במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, דנו בלא מעט מטופלים משותפים עד שהבינו שלא רק העבודה מחברת ביניהם. ה-Valentine's Day , הוא יום האהבה העולמי, הוא ללא ספק הזמן המתאים, כדי לספר/לרכל, כיצד נפגשו במסדרונות בית החולים ועד להיום Valentine's Day וכי הם נשואים וחובקים ילדה משותפת.
0
0
דר' אולגה קזרין ודר' רומן דפסמס רופאים במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה עם פרי אהבתם בתם לילי | עיבוד צילום: שולי סונגו
דר’ רומן דפסמס הבת לילי ודר’ אולגה קזרין

באחת מישיבות הרופאים במרכז הרפואי הלל יפה, היישיר דוקטור רומן דפסמס, את מבטו לעבר דוקטור אולגה קזרין, זה הספיק, לרגע, היה נדמה לו, כי הקליק, היה מושלם? אז לא כל כך, כי את דוקטור קזרין, דר’ דפסמס, אמנם הרשים, אבל מה שמשך אותה יותר בעת היכרותם דווקא היו הבטחותיו לשתף ולעשות איתה מחקר קליני משותף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מאוחר יותר, יספר, כי זו הייתה ההצעה, כדי להרוויח קצת זמן, אבל בסוף מצא תירוץ להיפגש איתה לא רק בישיבות הרופאים.

גם דר’ דפסמס, מסכים, כי זה לא היה לא בדיוק דייט רומנטי, אבל בהחלט תחילתה של ידידות מופלאה עד לרומן הרומנטי הרפואי הסוחף, שהולידה את משפחת דפסמס, החדשה.

היא דר’ אולגה קזרין, רופאה בכירה ביחידה לאונקולוגיה בבית החולים הלל יפה שהגיעה אל המרכז הרפואי בשנת 2014.

הוא דר’ רומן דפסמס, שהגיע אל בית החולים משנת 2006, משמש רופא בכיר, במכון לגסטרואנטרולוגיה (Gastroenterology, או גסטרולוגיה, Gastrology) של המרכז הרפואי הלל יפה.

הפגישות המשותפות הראשונות של דר’ קזרין עם דר’ רומן דפסמס, היו בישיבות השבועיות המשותפת שיש למכון לגסטרואנטרולוגיה וליחידה לאוֹנְקוֹלוֹגְיָה, יחד עם מומחים נוספים כאשר דנים על מטופלים משותפים. מה שנקרא בשפה הבית חולימית; “שגרה“.

אחרי כמה שיחות על המחקר, אזר דר’ דפסמס, אומץ והציע לדר’ קזרין “לצאת לדייט” התברר לה שלא רק העבודה מחברת ביניהם, היא הסכימה.

“מהרגע שהיא הגיעה היא מיד כבשה אותי…” – נזכר דר’ דפסמס; “ראיתי לפני בחורה מיוחדת, מעניינת וחכמה.

אמנם לקח לי קצת זמן, אבל בסוף מצאתי תירוץ להיפגש איתה לא רק בישיבות העבודה – הצעתי לה לעשות מחקר קליני משותף. שזה בהחלט לא בדיוק דייט רומנטי, אבל התחלה… היא הסכימה ואחרי כמה שיחות על המחקר.

בסוף של דבר גם מצאתי אומץ להציע לה לצאת לדייט (Date) להעריך את מידת ההתאמה שלי אליה כשותף פוטנציאלי לזוגיות“.

 דר’ דפסמס; “עבודת המחקר שיזמתי… היא כזו אשר שינתה לי את החיים, אז מבחינתי המחקר, הוכתר בהצלחה”.

פגישה רומנטית ראשונה, הפכה לפגישה רומנטית שנייה ולפגישה רומנטית שלישית ומהר מאוד לזוגיות יציבה, שכעבור שנה, הסתיימה בשיא של הצעת נישואין.

לא חלף זמן רב מהרומן הרומנטי הרפואי ואל העולם אף הגיחה פרי אהבתם העונה לשם; לילי, שכיום הפעוטה היא בת 10 חודשים.

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, הגב דפנה נבו, יודעת גם לספר לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה‘ כי  עד היום יש להם הרבה מטופלים משותפים, שברובם המכריע, כלל אינם יודעים שהם בכלל, זוג נשוי.

אבל, “מה שבעבודה, נשאר בעבודה”, מציינים שניהם בגאווה בלתי מוסתרת; “אנחנו משתדלים לחזור הביתה ולא “לקחת את העבודה” איתנו, אלא להתמקד בחיים שלנו ובטיפול בלילי.

אצל שניהם מדובר בפרק ב’ – שניהם היו נשואים ויש להם ילדים בוגרים מהנישואין הקודמים.

העובדה שהם כבר רופאים בכירים והניסיון שמביא עימו פרק ב’ בחיים הזוגיים, מסכימים שניהם, יוצרים תחושה אחרת בזוגיות, רגועה יותר.

“אתה יודע יותר מה אתה רוצה”, מסכמת רופאה בכירה דר’ אולגה קזרין.

דר’ רומן דפסמס, נשאל ומה לגבי עבודת המחקר שיזמת כתרגיל חיזור? הוא מודה ומשיב בחיוך; “זה אכן היה רק תרגיל חיזור“.

כמי שעוסק בענף ברפואה העוסק בחקר מערכת העיכול, דר’ דפסמס, לא מתקשה לעכל את “תוצאות המחקר”; “עבודת המחקר שיזמתי… היא כזו אשר שינתה לי את החיים, אז מבחינתי המחקר, הוכתר בהצלחה“. סיכם דר’ רומן דפסמס ברוח חג אהבה ה-Valentine’s Day .

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן