כאן סייבר | Cyber לימודים | קורסים

הטכניון פותח Cyber Camp ב-תל אביב לתיכוניסטים בחופש

בעולם של מתקפות סייבר בלתי פוסקות, הטכניון, מעניק את הצעד הראשון לתלמידי תיכון בדרכם להיות לוחמי הסייבר הבאים של ישראל ◄תכנית הלימודים החדשה לחופשת הקיץ בקמפוס הטכניון בשרונה, תל אביב, תעניק לסטודנטים הצעירים, תלמידי כיתות י' - י"א, את היסודות ואת הכלים להשתלבות בעולם הסייבר.
0
0
הטכניון פותח Cyber Camp בעיר תל אביב לתיכוניסטים בחופשת הקיץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הטכניון פותח Cyber Camp בעיר תל אביב לתיכוניסטים בחופשת הקיץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

הטכניון – היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ על שם עזריאלי מגדילה ראש תרתי משמע ושולחת לראשונה, את זרועותיה עד לעיר תל אביב ותפתח בחודשים; יולי-אוגוסט ב’קמפוס שרונה’ שני מחזורים של Cyber Camp, קורס לתלמידי כיתות י’ וי”א, שיעניק להם את הרקע וההבנה לאתגרים אותם מציב עולם הסייבר.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

מסלול זה, מהווה את הצעד הראשון בהחלטה של התלמיד לבחירה בתחום לימודים זה, כמו גם מאפשר בידו את המוכנות הבסיסית להשתלבות בקורסים והכשרות מתקדמים יותר בתחום.

במסגרת התכנית, שמיועדת לתלמידים עם ידע טכנולוגי בסיסי, ייחשפו הסטודנטים הצעירים לידע נרחב, מגוון ועדכני בתחום הסייבר, מתוך כוונה להכניס אותם “לעולם של הגדולים” ולהניח להם את היסודות של עולם השיקולים והסיכונים.

בין התחומים שהסטודנטים יקבלו כלים להתמודד עמם: הבנת המחשב ומערכות ההפעלה השונות, מיומנויות פיתוח, חשיפה לעולם ה-Malwares ולעולם ה-IoT, הצפנה, פילוסופיה בתחום הסייבר, APT, מתקפות Zero Day, גילוי ונטרול התקפות סייבר באמצעות SandBox, ה-Kill Chain המאפשרת לנתח ולהבין את היריב, “מלכודות דבש” (HoneyPots) המיועדות לתפיסת תוקפים, גניבת מידע רגיש באמצעות התחזות (Spear Phishing) ועוד.

תוכן הקורס, שאורכו 80 שעות אקדמיות על פני 10 ימים, נבנה על ידי מדריכים ומומחים יוצאי יחידות צה”ל העוסקות בתחום, האקדמיה והתעשייה. המסלול שעלותו היא 3,200 ₪ כולל לימוד תיאורטי שכולל חשיפה לשפה המקצועית של תקיפה והגנה, צוות אדום מול צוות כחול ועוד.

║ הטכניון, יאפשר לתמידים מצטיינים שירצו ללמוד בקורס, לזכות במלגה

המסלול משולב בלמידה פעילה של הסטודנטים, שיקיימו התנסות בכל אחד מתחומי הלימוד באופן מעמיק תוך בניית פרויקט גמר מקיף. עוד מתוכנן במסגרת זו, יום שיא בשיתוף Cyber Gym – מתקן הסייבר של חברת החשמל ואף סיור בכיתת האקדמיה הצבאית ל‘מקצועות המחשב והסייבר’. תלמידים בעלי ממוצע גבוה בבית הספר, יוכלו לזכות במלגה מטעם הטכניון לכיסוי חלק מעלות המסלול.

את הקורס, יובילו אנשי מקצוע המוערכים בתעשייה, ביניהם המשפטנית והטכנולוגית הגב’ דר’ אתי ברגר, בעלת ניסיון של 25 שנים בתחום אבטחת המידע והסייבר, ששימשה בתפקידי ניהול מוצר וטכנולוגיה. דוקטורנטית למשפטים עם התמחות של פרטיות בעולם הדיגיטלי. משמשת כיועצת בתחום הפרטיות והטכנולוגיה.

לצד ברגר, ידריכו בקורס מר גל שפיר מחברת הסייבר הישראלית Votiro (ווטירו) המספקת שירותי אבטחת מידע אקטיביים, מדריך בנושאי אבטחת מידע ופרצות בכנסים בארץ ובעולם, בוגר האקדמיה הצבאית למקצועות המחשב והסייבר בה עסק בין השאר בלימוד ופיתוח הנושא של תקשורת נתונים והגנה בעולם הסייבר.

מר יניב ברקאי, מפקד ומדריך לשעבר במרכז המחשבים ומערכות המידע (ממר”ם) יחידת מחשבים באגף התקשוב בצהל. בחיל הים ששימש כמנהל פרויקטים בתחום אבטחת המידע בחיל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן