הורוסקופ | צילה שיר-אל

הורוסקופ שבועי מה-5 עד ה-12 באוקטובר 2017

מה צופנים לכם הכוכבים השבוע; האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן ישראל | כאן נעים, את התחזית השבועית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע; בשבוע הקרוב תוכלו לגייס משאבים פיננסיים על מנת שתוכלו לבדוק את התחום הכספי, כיוון שיש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות .
0
0
הורוסקופ שבועי מה-5 באוקטובר עד ה-12 באוקטובר| עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הורוסקופ שבועי מה-5 באוקטובר עד ה-12 באוקטובר עיבוד צילום: שולי סונגו ©

לאחר שקיבלה את כל ספירותיה, מתחילה המלכות להיתקן. זעיר אנפין (זעיר אנפין נקרא “תורה” (האור)) מעניק לה כוחות תיקון כנגד כל אחת מהספירות. תהליך זה מתרחש בהדרגה, בשבעת ימי חג סוכות, כאשר הסוכה מייצגת את כוח התיקון הנמצא מסביב למלכות.  בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית השבועית מוגשת לקוראי אתר אתר ‘כאן ישראל | כאן נעים‘ על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל ומביאה לכם גולשי אתר ‘כאן ישראל | כאן נעים‘ את התחזית הכללית לכל בני המזלות. לשבוע שבין התאריכים: ה-5 עד ה-12 באוקטובר 2017 בואו לקרוא ולדעת מה צופנים לכם הכוכבים בשבוע הקרוב ומראש…  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

★ הורוסקופ שבועי מה-5 עד ה-12 באוקטובר 2017 לבני כל המזלות

מזל החודש – מאזניים

 מזל מאזניים והתאמתו ליתר המזלות

טיפ לילידי השבוע: בשבוע הקרוב תוכלו לגייס משאבים פיננסיים על מנת שתוכלו לבדוק את התחום הכספי, כיוון שיש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות .

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

הכוכב יופיטר נמצא בבית השותפויות שלכם כך שזה הנושא שנבחן ונבדק עבורכם. זה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים.

נראה שיש לכם צורך לבדוק את ההתנהלות האישית שלכם מול המשפחה. מומלץ לנסות ולהשקיע יותר זמן איכות עם המקורבים לכם, כיוון שנראה שהם זקוקים לכם יותר משהם מוכנים להודות בכך.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב סטורן הנמצא בבית תפיסת העולם שלכם נותן לכם הסתכלות ומימד חדש על החיים. נראה שאתם מאוד חוששים לומר את דעתכם כיוון שאתם רוצים להיתפס כהרבה יותר חזקים בעיני האחרים.

נושאי התקשורת לסוגיה השונים יעלו בשבוע הקרוב ואתם צריכים לוודא שאתם מובנים לזולת וכל מה שאתם אומרים מגיע לאוזן הנכונה.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

בשבוע הקרוב תאלצו להשקיע את כל זמנכם בתחום האישי. וונוס הכוכב האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם השקעת יחסי אנוש בבית הפרטי שלכם ולכן זה גם הזמן לנסות ולדחוף את היחסים למקום טוב יותר.

זה הזמן ליצירת פתח ביצירת מערכות יחסים טובות יותר שיקדמו אתכם בהמשך.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המקושר עם הקרובים לכם ולכן תחום הרבה יותר משמעותי עבורכם בשבוע הקרוב. נראה שגם נושאי כספים חשובים מאוד ואתם צריכים לבדוק עם עצמכם האם אתם מתנהלים נכון כלכלית.

ייתכנו חיכוכים בבית על רקע כספי ועל כך שאתם צריכים להיות יותר מחושבים ואף לפעול בצורה חסכונית עקב תנאים חדשים שנוצרו בשטח.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

הכוכבים מארס וונוס נמצאים במזל שלכם ונותנים לכם את היכולת להצליח ולקבל את האנרגיות הדרושות לכל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה.

את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מאנשים קרובים שאינם בהכרח המשפחה שלכם , כיוון שייתכן והמשפחה תחשוב שאתם פועלים לא נכון ואינכם עושים את המקסימום על מנת להצליח בתחומים החשובים לכם.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בפרק זמן זה של חייכם אתם פועלים מתוך מחשבה מעמיקה של מהם הנושאים שמנהלים אתכם בחיים.

קיים בכם צורך לקבל תשובות מדויקות  שייתנו לכם את התשובה לדרך חייכם. ייתכן שמבחינה כספית אתם עדיין לא בטוחים שאתם במקום הנכון, אך כל הסביבה תומכת בכם וסומכת עליכם מאוד, כיוון שכבר הוכחתם את עצמכם.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

הכוכב יופיטר המביא אתו הרבה מזל והזדמנויות נמצא במזל שלכם , כך שנראה שזה הזמן הנכון לבדוק איזה עוד דברים אתם יכולים לעשות עבור עצמכם על מנת להתפתח ולהתקדם.

נצלו קשרים חברתיים שיעזרו לכם להתקדם בחיים באופן כזה שתוכלו להיעזר בהם בהמשך. מבחינה כספית  אתם מתקרבים אל הדרך הנכונה.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

מרבית הכוכבים נמצאים בבית תת המודע ובבית החברים והחברה שלכם. כך שמצד אחד אתם נמצאים לפני יום ההולדת שלכם והאנרגיות אינן כפי שהייתם מצפים מעצמכם.

ומצד שני, הכוכבים שנמצאים בבית החברה שלכם גורמים לכם לטוב ואתם חווים התחלות חדשות ומשמחות. הרשו לעצמכם ליהנות כמה שיותר.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם כיוון שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם במקום הידוע כאירועים חברתיים משמחים.

כמו כן נראה שתעדיפו לא לחשוף את רגשותיכם ותעדיפו לשמור אותם לעצמכם. ושוב, אל תתנו לחששות ולפחדים לנהל אתכם מעבר למה שאתם מסוגלים להכיל.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם נמצאים בתקופה שבה המניות שלכם בעלייה. נראה שאתם מבוקשים בכל מקום ואנשים משחרים לפתחכם. המילה שלכם הינה משמעותית מאוד ואנשים אוהבים אתכם בעבור מה שיש לכם להציע.

למרות שאתם מייחלים לקשרים אמיתיים , ייתכן שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה נכנסים הרבה אנשים לחייכם, אך לא בהכרח גם נשארים איתכם לאורך זמן.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

הכוכב מארס המביא איתו עוצמות נמצא במקום המקושר עם כספים שלכם מול כספים של האחרים שאתם חושבים שאותי תקבלו ותיעזרו בהם.

נראה שאתם נמצאים בהתלבטות כלשהי בין לעשות מה שטוב לכם באופן אישי ובין מה לעשות כדי לשמח את האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט שאתם נמצאים בסדר העדיפויות הראשון .

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה מבחינה מקצועית ואישית והיום שלכם מלא בתנועה עד כדי כך שאתם יכולים להתיש את עצמכם.

זה הזמן הנכון עבורכם לשחרר קצת לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח. אתם נמצאים בזמן שמבחינה אישית עוברים עליכם הרבה דברים ובכל פעם אתם מנסים להוכיח לעצמכם מחדש שאתם מצליחים לעמוד בכל הציפיות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן