אסטרולוגיה הורוסקופ | צילה שיר-אל

הורוסקופ לשבוע החל בין ה-11 עד ה-17 באפריל 2018

מה כתוב לכם הכוכבים השבוע; האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן ישראל | https://kanisrael.co.il, את התחזית השבועית הכללית לכל בני המזלות לשבוע שבין התאריכים: ה-29 במרץ עד ה-14 באפריל 2018. ילידי השבוע: השמש בשמיים נמצאת במזל טלה ונמצאת בסמוך לכוכב אורנוס שמביא אתו צורך בחופש. עובדה זו גורמת לכך שהצורך שלכם בשחרור ושינוי גבוה מהרגיל.
0
0
הורוסקופ לשבוע החל בין ה-11 עד ה-17 באפריל 2018
הורוסקופ לשבוע החל בין ה-11 עד ה-17 באפריל 2018

אייר הוא החודש השמיני בלוח העברי בשנה המתחילה בחודש תשרי, והשני בשנה המתחילה בחודש ניסן. מזלו של חודש אייר הוא מזל שור. שמו של החודש, כשמותיהם של שאר החודשים בלוח העברי, הובא מגלות בבל. מקורו במלה “אָיָרוּ” באכדית, שמשמעותה “אור”. התחזית האסטרולוגית השבועית מוגשת לקוראי אתר ‘כאן ישראלכאן נעים‘ על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל המביאה לכם את התחזית הכללית לכל בני המזלות לשבוע החל בין ה-29 במרץ עד ה-4 באפריל 2018.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

בתנ”ך החודש נקרא גם “ירח זיו“. בזמן בית המקדש היו שליחים יוצאים מירושלים להודיע על קביעת ראש חודש מפני פסח שני, שהטמא או מי שהיה בדרך רחוקה, מקריבים ביום זה. חודש זה נמצא בתקופת ספירת העומר, שהיא אחת משתי תקופות האבלות של הלוח העברי. לחודש אייר מייחסים סגולות רפואיות, ומסיקים זאת מן העובדה, שבחודש זה ניתן לבני ישראל המן במדבר, עליו נאמר, שלא גרם למחלות כלשהן ומכאן שלחודש אייר סגולה לרפואה. רמז נוסף להיות חודש אייר חודש רפואה נגזר מראשי התיבות של אייר שפרושם אני (יי) השם רופאך.

מזל החודש – מזל טלה

 מזל טלה והתאמתו ליתר המזלות

טיפ לילידי השבוע: השמש בשמיים נמצאת במזל טלה ונמצאת בסמוך לכוכב אורנוס שמביא אתו צורך בחופש. עובדה זו גורמת לכך שהצורך שלכם בשחרור ושינוי גבוה מהרגיל.

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

מזל טלה
מזל טלה

הכוכב וונוס שאחראי על כספים מבקר אצלכם בבית המקושר עם נושאים אלה,

עובדה שמצביעה על כך שאתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לתחום הכלכלי בחייכם כתוצאה מאירועים שונים שלא בהכרח תלויים בכם ולא אתם יצרתם אותם, אך איכשהו החיים הם אלה שזימנו לכם את זה.

נסו לקחת פסק זמן כלשהו על מנת לנוח מאירועי השעה שלאחרונה לוחצים אתכם יותר ויותר כדי שתוכלו להגיע להחלטות.

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

מזל שור
מזל שור

יכולת הדיבור שלכם כרגע אינה במיטבה בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא במקום המקושר עם תת המודע שלכם ובעיקרון זהו זמן להתכנס עם המחשבות שלכם בתוך עצמכם.

ואכן, הפעם עובדה זו מתאימה לכם כיוון שגם בדרך כלל אינכם המזל שזורם יחד עם תקשורת ותעדיפו יותר את השתיקה מאשר את הדיבור.

אולם הפעם יש לכם הזדמנות להתחבר גם אל רצונם של האחרים ולהגיב בהתאם.

 מזל תאומים (Gemini)  מ 21 במאי עד 21 ביוני

מזל תאומים
מזל תאומים

אתם מזל וורבלי מאוד וכל הזמן יש לכם מה להגיד וכמעט על כל תחום בעולם והנה בימים האחרונים אתם מרגישים שאתם עוד יותר רוצים להיות מעורים בתוך החברה ולעתים מדברים גם שלא לצורך.

מאחר והכוכב שלכם מרקורי נמצא כעת בנסיגה מבחינה חברתית מומלץ לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם משחררים דעות שיכולים לקומם עליכם את האחרים.

כל החלטה שלכם צריכה לבוא ממקום נקי.

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

מזל סרטן
מזל סרטן

בית הקריירה שלכם צף ועולה בשבוע האחרון מתוך הכרח וזאת לאחר תקופה שנסיבות החיים הכריחו אתכם לוותר על עצמכם ולהיות יותר קשובים לנסיבות הסביבתיות.

נסו להשפיע על חברים קרובים שיבואו לעזרתכם במטרות שהצבתם לעצמכם על מנת שלא כל הנטל, ייפול עליכם. נושאי עבודה מאוד משמעותיים ולכן זה הזמן לבנות מערך כלשהו שיעזור לכם לבנות את תכניותיכם לטווח הרחוק.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

במהלך כל התקופה הקרובה תבנו את חייכם ואת הערכים שלכם על סמך הנתונים שיכולים לעזור לכם להחצין את הכישרון האישי שטבוע בכם מבחינה מקצועית ועד היום לא יצא לכם להחצין אותו .

זה בדיוק הזמן שבו עליכם לחשוב על עצמכם ולא להרשות לעצמכם לפעול בפזיזות.

ייתכן ועכשיו תקבלו תשובות חיוביות מאנשים שעד היום לא תמיד קיבלו את דעתכם , אך עכשיו נראה שהשערים נפתחים בפניכם.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

זוהי תקופה טובה מאוד עבורכם בגלל העובדה שאתם עדיין יכולים ליהנות מכל ההצלחות החדשות שהרווחתם בתקופה האחרונה. הסביבה מפרגנת לכם מאוד ונראה שהנה אתם מוכיחים שוב ושוב שפעלתם נכון ושניתן לסמוך עליכם.

זוהי תקופה מרעננת עם הרבה פרגון שיכולה להגיע מצד אנשים שהם השותפים הטבעיים שלכם לעבודה שאתם  מגדירים אותה כיצירה.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולמעשה זהו סוג של יום הולדת קטן כיוון שמבלי לדעת אתם מבחינה אנרגטית מחפשים משמעות לחיים בדיוק כמו שמחפשים ילידי יום ההולדת.

מצד אחד יש לכם דחף להשתחרר מכל מה שכובל אתכם, אך מצד שני אתם ממש מרגישים שאתם זקוקים לכתף מרגיעה ומנחמת שתוכל להיות בשבילכם בכל פעם שקשה לכם בביצוע מטלות הכרחיות.

זהו שבוע רגיש במיוחד.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לענייני עבודה ובטוחים שהדברים הטובים שיש לכם להציע בתחומים אלה יוערכו על ידי אלה שזקוקים לכם.

עליכם ללמוד שלא כל דבר תלוי בכם ולכן חובה עליכם לדחוף את הנושאים שאתם בטוחים לגביהם בצורה יותר מסיבית עד כדי כך שכל מי שבסביבה שלכם יהיה מודע לתכניות שלכם.

מאחר וכוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית העבודה, חכו עד לחודש הבא – הכל ישתנה.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם נמצאים בתקופה מאוד קשה בחייכם שבה אתם נדרשים מצד אחד לקחת אחריות על סגנון חייכם ומצד שני לשחרר את כל מה שכובל אתכם לעבר ואינו משרת אתכם יותר.

הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם לא מניח לכם להסיר אחריות וכעת כאשר גם כוכב העשייה בבית הכספים שלכם חשוב לכם מאוד לפעול בצורה נכונה ולעתים אתם פועלים בצורה כל כך אינטנסיבית שמשאירה אתכם נטולי כוחות.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם אנשים שבדרך כלל אתם פועלים בצורה עניינית ואינכם מסתמכים על אחרים אלא רק על עצמכם. הפעם מומלץ לכם לא לפעול בדרך הרגילה והמוכרת , אלא לנסות ולפעול גם מאחרי הקלעים במידה רבה.

למידת השטח תעזור לכם לדעת למי לחבור ואיך לממש את תכניותיכם ברמה כזו שפחות תצטרכו לסמוך רק על עצמכם, בכל פעם שאתם מעוניינים לפרוץ קדימה ולהגיע להישגים.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

הסביבה הקרובה עומדת בשבוע הזה ולמעשה במשך כל התקופה הקרובה בראש מעייניכם.

זהו הזמן הנכון להשקיע את מיטב האנרגיה שלכם בשימור ושיפוץ הקיים ואפילו לחשוב על מעבר דירה למי שיכולתו משגת.

זה בדיוק הזמן שאתם יכולים לעזור לעצמכם בגיוס משאבים על מנת ליישם את מטרותיכם ובעיקר כאלה שיש ביכולתן לשדרג ולשפר את סגנון חייכם ואת חיי הקרובים לכם.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

אתם מוטרדים מאוד בגלל ההיבט הכלכלי בחייכם שדורש שיפור ורצון ללכת קדימה. אתם תלויים גם באחרים ואין ביכולתכם לפעול על דעת עצמכם בלבד.

נסו להתייעץ עם אנשים נוספים שקרובים אליכם ואולי בדרך הזו תצליחו לעלות על תוכנית שתוכל לעזור לכם וגם לסובבים אתכם לכבד את היעדים אליהם אתם חותרים.

מבחינה מקצועית זוהי תקופה שתצטרכו לעבוד יותר קשה על מנת להוכיח את עצמכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן