כסף מדבר כפר קאסם מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ מסים פלילים

האוצר שהועלם מאוצר המדינה מיליון ו-700 אלף ₪ בדופן הארון

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו היום חשוד בהפעלת בנק אלטרנטיבי לניכוי צ'קים ומתן הלוואות בריבית גבוהה בביתו שבכפר קאסם ◄החשד החלפן: ניכה צ'קים והעניק הלוואות בניגוד לחוק ◄השוטרים החרימו את הכסף, האירוע הובא לידיעת רשויות המס ◄ החשוד בשנות ה- 40 לחייו עוּכב לחקירה על ידי בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל.
0
0
הכסף שנתפס אצל חלפן כספים בעיר כפר קאסם, הדמיית שוטר מביט בכסף הרב | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד: שולי סונגו ©
הכסף שנתפס בכפר קאסם

תיקים וחבילות מלאות במזומן של כמיליון ושבע מאות אלף ₪ בכסף ישראלי ועד 12,000 דולר שהוּסלקו בדופן הארון, נתפסו על ידי בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל שפשטו היום (שני, ) על חשוד בהפעלת ‘בנק אלטרנטיבי לניכוי צ’קים’ ומתן הלוואות בריבית גבוהה בביתו שבכפר קאסם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

המחזה שנגלה לעיניהם המשתאות של בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל, היו כמות של שטרות רבים של כסף מזומן בסך של מיליון ו-700 אלף ₪ במזומן, אשר נמצאו בחיפוש בדופן כפולה של ארון בתוך בית בכפר קאסם.

לשוטרים התגלו מספר תיקים וחבילות מלאות בכסף ישראלי במזומן ועד 12,000 דולר שהוסלקו אף הן בדופן הארון.

מטעם דוברות משמר הגבול נמסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ כי החשד הוא, כי הגבר חלפן כספים, ניכה צ’קים והעניק הלוואות בריבית גבוהה בניגוד לחוק.

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו היום חשוד בהפעלת בנק אלטרנטיבי לניכוי צ’קים ומתן הלוואות בריבית גבוהה בביתו שבכפר קאסם.

בסיוע כלבן משטרתי מיוחד לאיתור כסף מזומן, סימן הכלב באחד החדרים את דופן הארון שבסופו של דבר, התבררה כ… כפוּלה.

השוטרים החרימו את הכסף, האירוע הובא לידיעת רשויות המס שבקרוב מאד יתחשבנו איתו על העלמת הכנסות מאוצר המדינה המשוועת לתזרים מזומנים והחשוד בשנות ה-40 לחייו עוּכב לחקירה על ידי בלשי משמר הגבול.

במשטרת ישראל מדגישים, כי הם פועלים למיגור הפשיעה הכלכלית והונאת רשויות המס ומוסיפים שהעבירות הכלכליות מהוות לעיתים בסיס להתחזקות ארגוני פשיעה ולמימון המאבק הפלילי ביניהם.

היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית היא יחידה במשטרת ישראל המופקדת על מאבק בעבירות פליליות בעלות מאפיינים כלכליים הגורמות לפגיעה בקופה הציבורית, היא למעשה תת-יחידה של להב 433.

צפו בסרטון חשיפת כסף מזומן בארון חלפן כספים | צילום: דוברות המשטרה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן