חדשות בריאות כנסת ישראל לשון הרע פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

דר’ שרון אלרעי-פרייס, תובעת דיבה את יועצת תקשורת יוספה ברק-טמיר

יועצת התקשורת יוספה ברק-טמיר; היועמש ופרייס מנסים להשתיק אותי. עדיין לא נתקבלה התביעה בידי וכבר הכותרות זועקות כי מדובר ב"מתנגדת חיסונים" ◄ הפרקליטות; בפרק זמן של שבועיים וחצי פרסמה הנתבעת למעלה מ-60 פרסומים שקריים ופוגעניים בעניינה של דר' אלרעי פרייס ובני משפחתה.
0
0
שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, משמאל, תובעת את לוביסטית בכנסת, מימין יועצת תקשורת יוספה ברק-טמיר | צילום רקע; pixabay.com© | עיבוד צילום: שולי סונגו©
יוספה ברק-טמיר ו- שרון אלרעי-פרייס

תביעת דיבה על סך 250,000 ₪, הוגשה היום (יום שלישי, כ”ג בשבט תשפ”ב) מטעם פרקליטות המדינה לבית משפט השלום בתל אביב, נגד לוביסטית בכנסת, יועצת תקשורת, הגב’ יוספה ברק-טמיר בגין פרסומים כוזבים ופוגעניים נגד ראש שירותי בריאות הציבור דר’ שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בהודעה מטעם הפרקליטות לתקשורת, נמסר, כי תביעת דיבה לפי חוק איסור לשון הרע, בשם דר’ שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, בגין פרסומים כוזבים ופוגעניים שהפיצה הנתבעת הגב’ ברק-טמיר ברשתות החברתיות בגנוּתה של דר’ אלרעי-פרייס, תוך שימוש בבני משפחתה לרבות בנה הקטין.

 מכתב התביעה, שהוגש על ידי עורכת הדין דקלה בללתי מטעם פרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) ובשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית, מתברר, לְדִידָם, כי הפרסומים הם חלק ממסע שיטתי להכפשת שמה של דר’ אלרעי-פרייס, מתוך מטרה להשפיע באופן פסוּל על תפקודה ועולים לכדי רדיפה אישית של ממש.

לדברי הפרקליטות הנתבעת, יוספה ברק טמיר, מכנה עצמה לוביסטית בשם הציבור, מנהלת למצער שני חשבונות ברשתות החברתיות, האחד ברשת ה- Facebook והנוסף ברשת ה- Twitter ובמסגרתם, מאז דצמבר 2021,
מעלה בתדירות גבוהה ראש שירותי בריאות הציבור על אודות התובעת ובני משפחתה.

לטענת הפרקליטות בפרק זמן של שבועיים וחצי, פרסמה הנתבעת למעלה מ-60 פרסומים שקריים ופוגעניים בעניינה של דר אלרעיפרייס ובני משפחתה.

את התפקיד של ראש שירותי בריאות הציבור, לקחה התובעת על עצמה במהלך מגיפה ומתוך שליחות. עבודה זו, נעשית מסביב לשעון תוך מחיר אישי ומשפחתי כבד.

המעבר להפצת כזבים ברשתות החברתיות על בנה של התובעת במטרה לפגוע בתובעת ובמדיניות משרד הבריאות היא חציית גבול וגורמת בנוסף לתובעת נזקים בגין עוגמת נפש, ועל כן, החליטה התובעת להתמקד בפרסומים המייחסים לה את אי
חיסון בנה בשיא תקופת החיסונים של הילדים משום שבין היתר, אלה פרסומים שפגיעתם באמון הציבור היא החמורה ביותר

לדעת התובעים מדובר בפרסומים שקריים, המהווים פגיעה מכוונת בשמה הטוב של התובעת ובמקצועיותה כראש שירותי בריאות הציבור של מדינת ישראל ויש בהם משום ניסיון לפגוע בעיסוקה ובמקצועיותה במטרה לערער את אמון הציבור בהנחיות מקצועיות של המשרד במהלך מגיפה.

יוספה ברק-טמיר; “מנסים להשתיק אותי. עדיין לא נתקבלה התביעה בידי וכבר הכותרות זועקות, כי מדובר ב”מתנגדת חיסונים”.

דוברת מחוז תל אביב, באגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, עורכת דין הילה ימיני, מוסיפה לאתר כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי התובעים מבקשים להדגיש, כי; “אין מחלוקת שביקורת כלפי ‘עובדי מדינה’ היא לגיטימית ואף חיונית לשם תפקודן התקין של רשויות השלטון, גם בזמן מגיפה עולמית (קורונה | Covid-19) לרבות הבעת ביקורת ביחס לפעילות החיסונים, גם אם לא תמיד היא מתאפיינת באיפוק ובנימוס.

אבל מכאן ועד להשתלחוּת אישית וכוזבת נגד עובד ציבור ובני משפחתו – היא חציית גבול שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום.

הגב’ יוספה ברק-טמיר לוביסטית בכנסת, יועצת תקשורת, מסרה בתגובה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; “מדובר בתביעת השתקה, שכן, אני תבעתי את משרד הבריאות לעניין אי חיסונו של בנה הקטין.

היועץ המשפטי ודר’ פרייס, מנסים להשתיק אותי. עדיין לא נתקבלה התביעה בידי וכבר הכותרות זועקות, כי מדובר ב”מתנגדת חיסונים“.

זוהי הוצאת דיבה, לא מזמן התחסנתי ל”שפעת“. בכוונתי להגיש תביעה שכנגד ובה ילוּקטוּ כל הנאצות של גב’ שרון פרייס נגד ציבור רחב.

הגב’ ברק-טמיר. הוסיפה ואמרה, כי; “בנוסף, אדרוש, כי הדיונים ישודרו, שכן זכות הציבור לדעת“.

אל; כתב התביעה דר’ אלרעי-פרייס נגד הגב’ יוספה ברק-טמיר 25-01-22.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן