אסטרולוגיה בעולם חדשות כתוב בכוכבים מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’

ג’ו ביידן הנשיא ה-46 של ארצות הברית – משל העקרב והצפרדע

ג'וזף רובינט "ג'ו" ביידן הבן -joseph Robinette "Joe" Biden Jr, הוא פוליטיקאי אמריקאי והנשיא הנבחר ה-46 של ארצות הברית. עם זכייתו בבחירות לנשיאות 2020, עתיד ביידן להישבע אמונים לתפקידו כנשיא ב-20 בינואר 2021 ◄ בנאום הניצחון הבטיח כי ישים דגש על הקרב על השליטה בנגיף, על בנייתו מחדש של השגשוג הבטחת הטיפול הרפואי למשפחותיכם, על שוויון גזעי על שיקום ההגינות, הגנת הדמוקרטיה ומתן הזדמנות הוגנת לכל אחד בארצות הברית.
0
0
ג'ו ביידן נשיא ארצות הברית הנבחר, בן מזל עקרב עם סגניתו קמלה האריס | צילום: דף הפייסבוק | עיבוד: שולי סונגו ©
ג’ו ביידן, מזל עקרב

הנקודה החלשה באופיו של הנשיא האמריקאי הנבחר ג’ו ביידן, היא מערכות היחסים ובעיקר אלה האישיות שלו כיוון שבגלל אופיו החזק קשה מאוד להסתדר איתו והוא מוגדר כשתלטן בסביבה הקרובה שלו. הוא רגיל לריב, להיפרד ולחזור ולא מתרגש מעימותים – הם חלק ממנו. כשהוא אוהב הוא נותן מעצמו לחלוטין וכשהוא שונא כפי שאמרתי, לא ישכח. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אפשר לסמוך עליו ועל המילה שלו ומה שהכי חשוב לו זוהי נאמנות מוחלטת. הוא אינו קריזיונר אלא יותר מוכר כמניפולטיבי ולא יסבול בגידה באמון שלו.

 בואו נכיר את ג’ו ביידן הנשיא הנבחר ה-46 של ארצות הברית

טרם להיבחרו, היה ג’ו ביידן סגן נשיא ארצות הברית בממשלו של הנשיא ברק אובמה בשנים 2009–2017, ובמשך 36 שנים (1973–2009) ייצג בסנאט של ארצות הברית את מדינת דלאוור מטעם המפלגה הדמוקרטית.

ביידן הוביל את המאמצים להעברת “חוק בקרת הפשע האלים ואכיפת החוק” ואת “חוק האלימות נגד נשים“.

בבחירות לנשיאות ארצות הברית שנערכו ב-1988 וב-2008, התמודד ביידן ללא הצלחה למועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית. אובמה וביידן נבחרו מחדש ב-2012, והביסו את מיט רומני הרפובליקני ועמיתו למרוץ פול ראיין.

באוקטובר 2015, הודיע ביידן שלא יתמודד למועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ב-2016.  בשנת 2017, קיבל ביידן מאובמה את מדליית החירות הנשיאותית.

בחודש אפריל 2019, הכריז ביידן על התמודדותו בפריימריז לנשיאות במפלגה הדמוקרטית, הוא הוביל בפריימריז ונבחר למועמד המפלגה לנשיאות.

הוא בחר בסנטורית קמלה האריס מקליפורניה כסגניתו לאחר שפרשה מהמרוץ, וביום הבחירות הכלליות, גבר על הנשיא המכהן דונלד טראמפ.

ג’ו ביידן, הכריז עם היבחרו; “אני דמוקרט גאה, אבל אשלוט כנשיא אמריקני. אהיה נשיא מאחד, אעבוד קשה עבור אלה שלא הצביעו לי בדיוק כמו עבור אלה שכן הצביעו לי. זה הזמן לרפא את אמריקה.

 מהו אופיו איך תראה כהונתו והאם יהיה טוב לישראל, כמשל העקרב והצפרדע (מכירים? לחצו על הציור)

frog-and-scorpion-in-the-middle-east2.jpeg (640×480) | Art, Art loft, Artist
משל העקרב והצפרדע | pinterest.com

אלה שאלות נוקבות שאנו שואלים ורבות הספקולציות בקשר לכך. תאריך לידתו הוא 20.11.1942.

סך הכל המספר הנומרולוגי שלו הינו 2 וזהו דבר קבוע ולא משתנה כפי שמשתנה שנת הגורל.

מערכות יחסים ורגשות הנם תמיד בראש מעייניו ולעיתים גם עקב אכילס שלו.

מרבית הכוכבים האישיים שלו נמצאים במזל עקרב השתקן והמופנם ולכן, נקרא בשם הכינוי; סליפי ג’ו.

זוהי טעות משמעותית בקריאת האישיות שלו, כיוון שהוא בנה את עצמו בשקט מבלי הרבה רעשי רקע ומבלי להתלהם.

בתחילה הציב לעצמו מטרות וקהל יעד ובהתאם לכך עבד ותכנן את מהלכיו בניגוד לטראמפ המוחצן…

מכירים את המשפט “מים שקטים חודרים עמוק“? זהו בדיוק המשפט שיכול לאפיין את אישיותו של ג’ו ביידן כיוון שהוא פועל בשקט ובעוצמה. 

כשהוא רוצה משהו הוא מתביית עליו ולא מרפה ממנו עד אשר הוא מקבל את מה שהוא רוצה. לא כדאי לכם להיות האויבים שלו, הוא לא ישכח לאף אחד שהכעיס או פגע בו בזמן כלשהו. 

יש לו מחשבה מעמיקה וכל דבר שהוא עושה כשהוא מאמין בו הוא יעשה אותו עד הסוף ובצורה הטובה ביותר. כשהוא אוהב הוא נותן מעצמו לחלוטין וכשהוא שונא כפי שאמרתי, לא ישכח.

אפשר לסמוך עליו ועל המילה שלו ומה שהכי חשוב לו זוהי נאמנות מוחלטת. הוא אינו קריזיונר אלא יותר מוכר כמניפולטיבי ולא יסבול בגידה באמון שלו.

לא יהיה קל איתו מכיוון שהוא בתפיסת עולמו חושב שיש לשנות דברים והוא ינסה לכפות עלינו את רצונו.

הנקודה החלשה באופיו היא מערכות היחסים ובעיקר אלה האישיות שלו כיוון שבגלל אופיו החזק קשה מאוד להסתדר איתו והוא מוגדר כשתלטן בסביבה הקרובה שלו.

הוא רגיל לריב, להיפרד ולחזור ולא מתרגש מעימותים – הם חלק ממנו.

השנתיים הקרובות עלולות להיות קשות עבורו כיוון שקיבל לידיו אמריקה שיש לטפל בה בהיבטים כלכליים ומדיניים רבים,  מלבד מגיפת הקורונה | Covid-19.

עבור ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, אלה  ימים קשים במיוחד שבהם מאחר והוא מחשב את עתידו הפוליטי מחדש.

ה”גַּב” שהיה לו בזמן ממשל טראמפ נגמר והיחסים עם ג’ו ביידן קורקטיים למדי ויותר מכך, ראש הממשלה שלנו, מרגיזה מאוד את ג’ו ביידן שאינו מסכים ושלם עם דרך התנהגותו של נתניהו.

בגלל העובדה שביידן, פועל בשקט, לעתים קשה להבין אותו, אך אין דבר שנעלם מעיניו. גם לנו כמדינת ישראל, לא יהיה קל איתו מכיוון שהוא בתפיסת העולם שלו חושב שיש לשנות דברים והוא ינסה לכפות עלינו את רצונו. 

אלה שנתיים קשות של מבחן ואפילו מלחמת כוחות על מנת לשמור על ההישגים שלנו כמדינה ובין הרצון של ביידן לכפות עלינו מדיניות חדשה שתתאים יותר למידותיו ולתפיסת עולמו המדינית.

ביידן לא ימשיך מעבר ל-4 שנים שהוקצו לו , אך עדיין יהיו אלה שנים משמעותיות לנו כאוּמה הנסמכת פעמים רבות על ארצות הברית.

מחכות לנו גם אכזבות בדרך בגלל הצורך של ביידן להשאיר את חותמו האישי על הפוליטיקה האמריקאית בדרך שתתאים לו.

נקווה לטוב ובהצלחה לנו.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן