חדשות רדיו | טלוויזיה

גורי אלפי ולוסי איוב לעת הקורונה בתכנית אירוח שתעלה בערוץ כאן 11

עידוד בזמן הבידוד בגלל מגיפת הקורונה בערוץ הטלוויזיה "כאן 11" מעלים בראשית השבוע הבא (ראשון, ה- 29 במרס) תכנית אירוח חדשה של גורי אלפי ולוסי איוב לתקופת הקורונה ◄ התכנית שתעלה לראשונה ביום ראשון הקרוב (ד' ניסן ה'תש"פ, ה-29 במרס) והיא תשודר שלוש פעמים בשבוע, בימים; ראשון, שלישי וחמישי בשעה 22:30 בערוץ הטלוויזיה 'כאן 11' ◄ בתכנית "הלילה עם לוסי וגורי" ישוחחו השניים עם אורחים; סטנדאפיסטים, זמרים, שחקנים - על כל מה שקרה היום, בענייני הקורונה ובכלל.
0
0
הבדרן גורי אלפי והמנחה לוסי איוב יופיעו בתקופת הקורונה בתכנית אירוח חדשה בערוץ כאן 11 | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
גורי אלפי ו-לוסי איוב

לתקופת מגפת הקורונה העולמית (2019–2020) מתמשכת של מחלת נגיף קורונה 2019 (COVID-19) מעלה ‘ערוץ כאן 11’ בשבוע הבא לצורך עידוד בזמן הבידוד; תכנית אירוח חדשה “הלילה עם לוסי וגורי” עם גורי אלפי ולוסי איוב, התכנית תשודר החל מיום ראשון הקרוב, 29 במרס, בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעה 22:30. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הוא שחקן ובדרן ומאחוריו לא מעט תכניות טלוויזיה ברזוּמה. היא החלה את דרכה ב-כאן דיגיטל והתגלתה לציבור כולו כשהפכה למגישת האירוויזיון שהתקיים בשנה שעברה בישראל מול עשרות מיליוני צופים בעולם.

מהשבוע הבא, יחלו השניים, גורי אלפי (הקומיקאי, שחקן, סטנדאפיסט, מדבב, במאי טלוויזיה ומנחה טלוויזיה) והגב’ לוסי איוב (מנחת טלוויזיה, דיגיטל ורדיו של תאגיד השידור הישראלי) לשתף פעולה יחד לראשונה בתכנית חדשה בשם; “הלילה עם לוסי וגורי“.

התכנית שתעלה לראשונה ביום ראשון הקרוב (ד’ ניסן ה’תש”פ, ה-29 במרס) והיא תשודר שלוש פעמים בשבוע, בימים; ראשון, שלישי וחמישי בשעה 22:30 בערוץ הטלוויזיה ‘כאן 11.’

בתכנית “הלילה עם לוסי וגורי” ישוחחו השניים עם אורחים; סטנדאפיסטים, זמרים, שחקנים – על כל מה שקרה היום, בענייני הקורונה ובכלל.

באולפן הלילי, ישולבו משחקונים עם צופים מהבית, הופעות חיות באולפן, פינות דיגיטל וגם מערכונים עם כוכבי “קופה ראשית” שנכתבו במיוחד לרגל המצב.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן