חדשות יופי נעים מסעודה מרכלת

גבריני קוסמטיקס החתימה הדוגמנית מריה מהאח הגדול

מדובר בקמפיין ביוטי לחברת האיפור הבינלאומית "גבריני קוסמטיקס" | Gabrini cosmetics, של מוצרי איפור של חברת גבריני, הגאה בכך, כי מוצרי איכות היפולארגניים (לא נעשים ניסויים בבעלי חיים) באישור משרד הבריאות. הערכה היא, כי הדוגמנית מריה דומרק, שסגרה קמפיין  עוד בשהותה ב"האח הגדול" קיבלה עבור הקמפיין, כ-50 אלף ₪.
0
0
מריה דומרק ל"גבריני קוסמטיקס"
מריה דומרק ל”גבריני קוסמטיקס”

הדוגמנית מריה דומרק, יוצאת בית “האח הגדול | HaAh HaGadol” תוכנית מציאות ישראלית, קטפה קמפיין שנסגר עוד בזמן שהותה בבית “האח הגדול” כך עולה מדווחי חברת “גבריני קוסמטיקס” | Gabrini cosmetics, לרגל  קמפיין ביוטי לחברה האיפור הבינלאומית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מדובר בקמפיין ביוטי לחברת האיפור הבינלאומית “גבריני קוסמטיקס” הנמכרת בכ-85 מדינות ברחבי העולם ומציעה מוצרי טיפוח איכותיים ועמידים במיוחד אשר לא נוסו על בעלי חיים, היפואלרגניים בטווח מחירים של עד 50 ₪.

לקמפיין נבחרה דומרק בשל הערכים אותם היא מייצגת; חיבור טבעי לקהל הלקוחות של המותג בעלת יופי עוצמתי, מראה עכשווי, דינמי וסופר נשי.

אלו יחד, היוו שילוב מנצח של בחירתה כפנים של חברת “גבריני קוסמטיקס“.

המוצרים מיוצרים בטורקיה, עם מגוון עשיר מאוד של מוצרים, ביניהם; מייקאפ, היילייטר, עפרונות עיניים ושפתיים, שפתונים, מסקרות עמידות, ליפ גלוסים, אייליינרים ועוד.

הערכה היא, כי עבור הקמפיין, קיבלה דומרק כ-50 אלף ₪.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן