הטור האישי של פרוספר אזרן פוליטי מדיני

ברק עלול להכות בכל רגע | הטור האישי של פרוספר אזרן

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק עורר סערה אמש (חמישי) לאחר שאמר, כי האג'נדה שמובילה "הממשלה הימנית ביותר שהיתה עד היום תגרום להתקוממות והתנגדות אזרחית ולסירובי פקודה מצד קצינים בכירים בצהל ואנשי שבכ" פרוספר עזרן, הזדעזע ומגיב במכת ברק על דברי ברק; " בינתיים האיש הזה שאף אחד לא "זורק" לעברו? ... זורק אבנים על ביבי נתניהו או על כל מי שיכול למשוך את תשומת ליבנו אליו. צר לי ועצוב לי על הברק שהועם וחשך. אתה לא רלוונטי - אתה פאסה...".
0
0
אהוד ברק מול פרוספר אזרן ברקע: ברק | עיבוד: שולי סונגו ©
אהוד ברק מול פרוספר אזרן ברקע: ברק | עיבוד: שולי סונגו ©

על הברק שבא לפני הרעם. הגשם ממאן להגשים עצמו אך לא כן, אהוד ברק. לגשם אנו מצפים בכיליון עיניים, אך לברק הזה, אף אחד כמעט לא מחכה. ברק, זה עם הזקן. ברק, זה מהציוצים. ברק, זה שנשמע כמו קול הרעם (מקהיר) מארצות הברית. נו, ברק זה של “מחר של יום שחר חדש”. זה שנתן לערפאת הטרוריסט, זכות קדימה ואת מה שרצה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בקיצור, ברק הזה שהיה ראש הממשלה הכושל ביותר של מדינת ישראל. הוא, ברק, יודע שאם ירוץ ברשימה עצמאית, הוא יתבייש להראות עצמו יום אחרי הבחירות תחת עין השמש.

בהתחלה, פרסם שלטי חוצות שקוראים לו לחזור ולהציל את המדינה, עליהם הוא הכחיש שהוא; “לא עשה זאת ואין לו מושג מי כן עשה”.

כשגם אחרי זה לא קראו לו לעמוד בראש ‘המחנה הציוני’ אז הוא ניצל את התפר בין בוז’י הרצוג ואבי גבאי והמליץ על האחרון בתקווה שישוריין לו מיד תפקיד שר הביטחון בממשלת או קואליציית גבאי.

מאחר וגם זה לא עלה בקנה אחד עם תכניתו – ארגן לעצמו “ערוץ ציוצים” של טוקבקיסט מצוי על מנת לבלוט איך שהוא וכשהרגיש קצת על הסוס בגלל הרייטינג של ה”טוקבקיה הציוצית” שלו, קשר מיד קשר עם פטרונו התקשורתי העיתונאי אמנון אברמוביץ’ שהתגלה במלוא מערומיו אצל השחקן-חקיין-בדרן, יוסי וידר, שמיד ארגן לו ראיון טלוויזיוני ממנו התגלה שוב במלוא מוזרותו, בלשון המעטה, תוך שהוא מנפנף בפראות בידיו, מגביר קולו בדציבלים מבהילים וצועק לכל אוזן, שהוא הטוב מבין כל המועמדים בבחינת “אני ואפסי” עוד.

 אהוד ברק, צר לי ועצוב לי על הברק שהועם וחשך. אתה לא רלוונטי – אתה פאסה…

בראיון זה אהוד ברק לא שכח להדגיש שהוא בכלל לא צנוע. רק הוא שוכח שהוא מוחזק בדעת רבים מאוד כ‘נפל פוליטי’ שסכנה להיות  בדלת אמותיו, כי נפל מטבעו, יכול להיות מסוכן בהתפוצצות פתע.

אז מה יכול לקוות מר “עצמאות” שברח גם ממנה ואתה? אולי… אולי מהמשבר במפלגת מ.ר.צ, יוכל הוא לשקם את תדמיתו החדשה של הנפוליון התימהוני עם הזקן.

מה עושה בינתיים האיש הזה שאף אחד לא “זורק” לעברו? … זורק אבנים על בנימין (ביבי) נתניהו או על כל מי שיכול למשוך את תשומת ליבנו אליו.

בהתנהגותו זו הוא מוכיח שגם מגדלי אקירוב‘ וכל העושר שצבר לא עושים לו מה שעשו לו עיטורים צבאיים ופוזת התפקיד. מר אהוד ברק, צר לי ועצוב לי על הברק שהועם וחשך. אתה לא רלוונטי – אתה פאסה.

זו תגובתי לאזהרה של אהוד ברק בדבר המרד של הקצינים בצ.ה.ל, ה”פחדן הפוליטי” הזה, משתמש בהערה זו, כקורא לקצינים לאמץ רעיון זה. הוא מוכן “לשרוף את המועדון” אם לא יהיה לפחות שר ביטחון. צריך להיזהר ממנו כמו מ’נפל‘ שעתיד להתפוצץ כל רגע…

0
0



אודות הכותב

פרוספר אזרן

הכותב פרוספר אזרן (ראש העיר קריית שמונה (1997-1984) הוא נולד ב- 10/5/1949 במרוקו. עלה לארץ ב-1955 ומאז מתגורר בקריית שמונה. נשוי, אב לשלושה. איש ציבור, פוליטיקאי ובעיקר כיום יזם.

בשנים 1974-1967 שירת במשמר הגבול כקצין בדרגת פקד. בשנים 1975-1974 שימש מפקד המשמר האזרחי בקריית שמונה. בשנים 1981-1975 שימש מנהל אגף איכלוס, קליטה ופיתוח בעיריית קריית שמונה. במקביל, שימש במילואים מפקד החבל הקדמי בדרגת רס"ן.

ב-1984 נבחר לכהן כראש העיר קריית שמונה, קדנציה שלישית ברציפות בתפקיד זה. ב-1989 נבחר לתפקיד יו"ר פורום ערי פיתוח.
ב-1994 נבחר ליו"ר איגוד ערים לכבאות בגליל ובגולן.

אזרן, זכה לתארי אזרח כבוד מהערים ניו אורלינס, מיאמי ביץ' וסן חוזה שבארה"ב. כמו כן, זכה לתעודת מניית כבוד מחברת רסקו ולתואר כבוד של 'התנועה חוקה לישראל'.

בנובמבר 1997 התפטר מכהונת ראש העיר קריית שמונה ובמקביל התפטר מתפקידיו הציבוריים האחרים. מאז הוא עוסק ב-ייעוץ לחברות בנושאי אירגון ומינהל.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן