חדשות כאן ישראל חינוך מסחר | תעשייה פתח תקווה

בעקבות אוצרות התעשייה – יזמות והמצאות בתעשייה הישראלית

מחר (יום שני, 13.5.19) יוכרזו המנצחים הגדולים של 'חידון חמיצר בעקבות אוצרות התעשייה', אשר עלה לאוויר לפני כ-3 חודשים. פרויקט "בעקבות אוצרות התעשייה - יזמות והמצאות בתעשייה הישראלית" המהווה חלק מהפעילות החינוכית הכוללת של 'מטה כחול לבן ב-2019' פנה לקהל תלמידי ותלמידות חטיבות ביניים ותיכון (גילאי; 12-18), המהווים פוטנציאל עתידי לתעסוקה בתעשייה, וזכה להשתתפות של כ-6,600 תלמידים.
0
0
שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן על רקע כרזת חידון חמיצר בעקבות אוצרות התעשייה - יזמות והמצאות בתעשייה הישראלית
אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה

אירוע הגמר של החידון המקוון של ‘מטה כחול לבן’ ב’משרד הכלכלה והתעשייה’ ובשיתוף עם המועצה הציונית; בעקבות אוצרות התעשייה – יזמות והמצאות בתעשייה הישראלית” ייערך מחר, יום שני, ח’ אייר תשע”ט,  13.5.19, היכל התרבות בעיר פתח תקווה, בין השעות 16:00-18:30.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במסגרת גמר ‘חידון חמיצר בעקבות אוצרות התעשייה’ אשר עלה לאוויר לפני כשלושה חודשים, יוכרזו המנצחים הגדולים, שיזכו גם בפרסים הבאים;

  • מקום הראשון, פרס כספי בסך 5,000 ₪,
  • מקום השני, פרס כספי בסך 3,000 ₪,
  • מקום השלישי, פרס כספי בסך 2,000 .

האירוע יתקיים בהשתתפות שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן, ראש עיריית פתח תקווה מר רמי גרינברג, סגן יושב ראש ההסתדרות הציונית העולמית מר יעקב חגואל ויושב ראש מטה “מיוצר בישראל” בהתאחדות התעשיינים דר’ רון תומר.

פרויקט “בעקבות אוצרות התעשייה – יזמות והמצאות בתעשייה הישראלית” המהווה חלק מהפעילות החינוכית הכוללת של ‘מטה כחול לבן ב-2019‘ פנה לקהל תלמידי ותלמידות חטיבות ביניים ותיכון (גילאי; 12-18), המהווים פוטנציאל עתידי לתעסוקה ב-תעשייה, וזכה להשתתפות של כ-6,600 תלמידים.

משנה למנכל משרד הכלכלה והתעשייה ויו”ר מטה כחול לבן, הגב’נעמה קאופמן-פס, אומרת, כי; “משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מטה כחול-לבן מבצע פעילות חינוכית מגוונת בקרב בני הנוער במטרה לקרבם לעולם היזמות, העסקים והתעשייה הישראלית.

החידון “בעקבות אוצרות התעשייה” הוא אחת מהפעילויות החינוכיות הללו ואנחנו מזמינים את ציבור התלמידים להירשם לחידון, להתמודד על פתרון החידות המאתגרות ולהכיר טוב יותר את עולם היזמות והתעשייה הישראלים”.

תכני החידון והפעילות התמקדו בנושאים הבאים;

  • תעשייה עכשווית, מתקדמת, טכנולוגית
  • הקשר שבין יזמות ותעשייה – מיזמות לתעשייה
  • המצאות ישראליות ששינו את פני העולם
  • מפעלים וחברות משמעותיות בהיסטוריה התעשייתית של ישראל.

 שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן; “ההמצאות הישראליות הפכו עם השנים למעיין נובע ואת ישראל לחממה טכנולוגית לעולם כולו…”. 

שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן; “אני גאה לשתף את הציבור במגוון הרחב של ההמצאות, החידושים והטכנולוגיות שההון האנושי הייחודי של ישראל הביא לעולם. לאורך שנות קיומה, הגיעה ישראל להישגים ייחודיים ומצוינות יוצאת דופן גם בהשוואה למדינות גדולות, חזקות ומתקדמות.

ישראל אשר הכירה מאז היווסדה בחשיבות המחקר, הפיתוח והחדשנות לקיומה ושגשוגה של המדינה, ניצבת גם היום במקום הראשון בעולם בהשקעה בתחומים אלו.

ההמצאות הישראליות הפכו עם השנים למעיין נובע ואת ישראל לחממה טכנולוגית לעולם כולו. עלינו להמשיך, לשמר ולהעצים את היתרון התחרותי שלנו ולהישאר שחקן מרכזי העומד בחוד החנית של עולם המתבסס על יזמות וחדשנות.

התכונות הישראליות, ובכללן חשיבה מקורית, נועזות, הסתגלות מהירה לתנאים משתנים ויכולת לעקוף מחסומים מלאכותיים, יסייעו להביא לעולם את בשורת היזמות והחדשנות הישראלית גם בעתיד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן