חדשות כאן הרצליה פלילים

בנו ריינהורן, מאמן כדוריד הורשע בעבירות מין באינטרנט ב-57 קטינות

בנו ריינהורן מאמן כדוריד, מהרצליה, הורשע, בהסדר טיעון שאינו כולל הסכמה עונשית, מתוך הרצון לחסוך מעשרות קטינות את מעמד (לא קל פעמים רבות) של מתן העדות בביהמש; ריינהורן, הודה במרבית האישומים שיוחסו לו בכתב האישום המקורי ולאור חיסכון בזמן שיפוטי, וכן העובדה שכתב האישום כולל עבירות שבוצעו כלפי 65 נפגעות עבירה, מתוכן 57 קטינות ו- 8 בגירות. כ- 160 עדי תביעה.
0
0
בנו ריינהורן מאמן כדוריד, מהרצליה, שהורשע בעבירות מין נגד קטינות באינטרנט | צילום: פייסבוק | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
בנו ריינהורן

בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד, יליד 1983 מהעיר הרצליה, הורשע היום (יום שלישי, כ”ג בשבט התש”פ) על ידי כבוד השופט גלעד נויטל סגן נשיא בית המשפט המחוזי בעיר תל-אביב בשורה ארוכה של עבירות מין באמצעות האינטרנט בקטינות ובמספר בגירות.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בנו ריינהורן מאמן כדוריד, מהרצליה, הורשע, בריבוי עבירות של גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה, גרם מעשה סדום בקטינה אשר טרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה.

גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה, ניסיון למעשה מגונה במרמה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, הטרדה מינית, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, מידע כוזב במחשב, איומים, התחזות כאחר ועבירות נוספות.

כבוד השופט גלעד נויטל סגן נשיא בית המשפט המחוזי בעיר תל-אביב | צילום: אתר בתי המשפט | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
כב’ השופט גלעד נויטל

עוד עולה, כי העבירות בוצעו כלפי 65 נפגעות עבירה, מתוכן 57 קטינות ו-8 בגירות. בפרקליטות המדינה, מדגישים, כי ההרשעה, ניתנה בעקבות הסדר טיעון שאינו כולל הסכמה עונשית.

 באשר לשיקולים להגעה להסדר טיעון, נטען, כי הינם הרצון לחסוך מעשרות קטינות את מעמד העדוּת בבית המשפט, שהינו מעמד לא קל פעמים רבות;

כמו כן, הודאת הנאשם בנו ריינהורן, במרבית האישומים שיוחסו לו ב’כתב האישום המקורי’ וגם חיסכון בזמן שיפוטי, לאור העובדה, כי כתב האישום, כולל כ- 160 עדי תביעה.

את התיק מנהלות עורכות הדין שירי רום וגב’ נלי מאני ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

ראש שלוחת תל אביב והמרכז אגף דוברות הסברה ותקשורת של  משרד המשפטים עורך דין עדי לבני, מסר לאתרכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; “מכיוון שבית המשפט, לא התיר באופן מפורש את פרסום פרטי כתב האישום המתוקן, למען הזהירות, בשלב זה, נמנענו מלפרט בהודעה זו את פרטי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם והורשע“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן