ביטוח | חדשות כאן נתניה

ביקש להתרענן עם כוס קפה בעיר נתניה החליק ופוצה ב-115,000 ₪

לצורך הוכחת טענתו, הציג ש' תושב נתניה, באמצעות עורך דין גיא אורטל, העוסק גם בניהול תביעות בתחום הביטוח בכלל והביטוח הלאומי אל חברת הביטוח את צילום של מעקה ושלט אזהרה אשר הותקנו במקום, רק לאחר שנפל ונפגע; "חשוב מאוד, כי בעלי עסקים לא רק יבטחו את העסק מפגיעות של עובדים וצדדי ג', אלא אף ינקטו אמצעי זהירות בכדי למנוע פגיעות בגוף ובנפש. לנפגעים, הוא מציע לתעד היטב את מקום הנפילה בתמונות ממרחקים וזוויות שונות כל זאת, כדי שניתן יהיה לזהות בדיוק רב את הגורם לפגיעה".
0
0
גיא אורטל עורך דין, מגשר ונוטריון מהעיר נתניה | רקע הדמיה של גבר מחליק מרצפה רטובה | עיבוד צילום: משה נעים ©
גיא אורטל, עורך דין

 קפה ביוקר? יכול להיות שכן, למי שמכין אותו בבית קפה ללקוח תושב נתניה, אשר כל מה שביקש זה לרענן את היום עם כוס קפה, אבל החליק ביציאה ממנו ונפגע – על כך גם שילם בית הקפה יחד עם המוסד לביטוח לאומי לתושב (ש.) בן 64, פיצוי בסך הכל של כ- 115,000 ₪.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

115,000 , זה הסכום שיקבל ש’, בן 64, לאחר שכל מה שביקש זה לרענן את היום עם כוס קפה, אבל החליק ביציאה ממנו ונפגע.

חודש דצמבר 2016, היה גשום. ש’, בעל עסק עצמאי,  ביקש לרענן את היום עם כוס קפה מהביל מבית קפה מקומי בעיר נתניה.

הוא החליק על משטח רטוב דרכו נכנסים ויוצאים מבית הקפה. מדובר בהחלקה שהביאה לנפילה מהירה לאחור ללא שליטה, על משטח בעל שיפוע אלכסוני.

ההחלקה הביאה אותו אל פגיעה בקודקוד הראש. כשהוא מטושטש וחיוור, סייעו אחרים למר ש’ לקום והושיבו אותו על כיסא.

לאחר זמן מה של מנוחה, נסע אל ביתו, אולם חש ברע ופנה אל קופת החולים בה הוא מבוטח.

ש’ היה בטיפול ומעקב רפואי ומאחר והתאונה, מהווה ‘תאונת עבודה’ הוא פנה למיצוי זכויותיו ב‘ביטוח הלאומי’.

עורך דין אורטל הציג לחברת הביטוח צילום של מעקה ושלט אזהרה שהותקנו במקום, רק לאחר שנפל ונפגע.

התאונה הוכרה כ‘תאונת עבודה’ ולמיודענו ש’ בן ה- 64, נקבע ‘נכות צמיתה’ בשיעור 10%.

ש’ לא הסתפק בכך ופנה באמצעות משרד עורך דין, מגשר ונוטריון גיא אורטל מבית אוצם, שדרות חיים וייצמן 24, בעיר נתניה, אל חברת הביטוח המבטחת את בית הקפה בטענה שהמקום התרשל בכך שלא התקין שילוט אזהרה מפני הסכנות ביציאה מבית העסק או מעקה בטיחות נאות ולא נקט באמצעים שימנעו את נפילתו.

לצורך הוכחת טענתו, הציג ש’ באמצעות עורך דין גיא אורטל העוסק גם בניהול תביעות בתחום הביטוח בכלל והביטוח הלאומי אל חברת הביטוח הציג את הצילום של מעקה ושלט אזהרה אשר הותקנו במקום, רק לאחר שנפל ונפגע.

חברת הביטוח, נענתה לדרישה ועל פי ‘הסדר הפשרה‘ אליו הגיעו הצדדים, הוסכם, כי מר ש’ יפוצה בסכום נוסף לזה שקיבל מן המוסד לביטוח לאומי ובסך הכל כ- 115,000 ₪.

לדברי עורך דין אורטל, העוסק בהצלחה רבה בניהול תביעות בתחום הביטוח בכלל והביטוח הלאומי בפרט; “חשוב מאוד, כי בעלי עסקים לא רק יבטחו את העסק מפגיעות של עובדים וצדדי ג’, אלא אף ינקטו אמצעי זהירות בכדי למנוע פגיעות בגוף ובנפש.

לנפגעים, הוא מציע לתעד היטב את מקום הנפילה בתמונות ממרחקים וזוויות שונות כל זאת, כדי שניתן יהיה לזהות בדיוק רב את הגורם לפגיעה“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן