בשרים | Meats חקלאות ישראל יום העצמאות מדינת ישראל בת 74 צרכנות

ארגון מגדלי הבקר לבשר, מציע בשר ישראלי איכותי טעים וגם ציוני

לרגל יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל, עולה צריכת בשר בקר משמעותית, הערכה, בין 15% ל-20% ◄ עורך דין יהונתן הירשפלד, מנכל אמבל - ארגון מגדלי הבקר לבשר ישראלי; "כשרוכשים בשר ישראלי איכותי משיגים שתי מטרות; נהנים מבשר איכותי ובריא, שיש לנו שליטה מלאה על הגידול שלו. השנייה; תמיכה ב'חקלאות הישראלית' ששומרת על אדמות המדינה והריבונות על הקרקע, מקטינה שריפות ותומכת בכלכלה ובביטחון הישראלי".
0
0
עורך דין יונתן הישפלד מנכל אמבל – ארגון מגדלי הבקר לבשר  ישראלי ברקע: זוג קונה בשר טרי באטליז | צילום: Depositphotos | עיבוד: שולי סונגו©
יונתן הישפלד, בשר ישראלי

בעוד כ-24 שעות, נצא מיום הזיכרון לחלְלי מערְכות ישראל וּלחללי פעולות האיבה, אל החגיגה הגדולה שבזכות הנופלים, לא רק זכינו בגאולת עמנו אלא גם הפכנו את יום העצמאות, כבר מזמן גם ל”יום המנגל הלאומי” ומה טוב יותר מבשר ישראלי איכותי? אבל עוד רגע, כצרכנים לפני הביקור אצל בקצב באטליז וברשתות המרכולים, קבלו מספר טיפים לרכישת בשר בקר טרי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כדי לקבל ממקור מהימן את העצות המועילות והחסכוניות, פנינו אל עורך דין יהונתן הירשפלד, המשמש כמנכל ‘אמבל – ארגון מגדלי הבקר לבשר ישראלי‘ ואלה דבריו; “כשרוכשים בשר ישראלי איכותי משיגים שתי מטרות; הראשונה, נהנים מבשר איכותי ובריא, שיש לנו שליטה מלאה על הגידול שלו שנעשה תחת בקרה ופיקוח.

המטרה השנייה; תמיכה ב’חקלאות הישראלית‘ ששומרת על אדמות המדינה והריבונות על הקרקע, מקטינה שריפות ותומכת בכלכלה ובביטחון הישראלי”.

מטעם משרד יחסי ציבור אופיר שפיגל העוסק בייעוץ אסטרטגי, תקשורתי ותדמיתי נמסר לאתרכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי לקראת יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל, הבא עלינו לטובה, עולה צריכת בשר בקר בישראל באופן משמעותי, הערכה, היא בין 15% ל-20%.

ארגון מגדלי הבקר לבשר; 10 טיפים לרכישת בשר בקר טרי וכיצד לעשות אותו;

  1. רכשו בשר רק באטליזים שמוכרים בשר ישראלי טרי; שאלו את הקצב, האם הוא קונה מבוקרים ישראלים.
  2. בדקו את הריח; לבשר יש ריח ייחודי, ולא של חומרי ניקיון שסייעו להסיר עובש. אם אתם מריחים ריח לא נעים, רואים סימנים ירוקים (גם קטנים) על פני הבשר או ששטח הפנים שלו חלקלק-רטוב, סימן שהחל תהליך ריקבון והבשר כמובן, אינו ראוי למאכל.
  3. בשר טרי; ובשר טוב, מתאפיין בצבע אדום אך לא אדום מבריק. הברק, נוצר מכימיקלים שמוזרקים ונועדו לרכך אותו ולשמור בתוכו נוזלים. כמו כן, שוליים כהים של הבשר, מעידים על התייבשות עקב שהייה ממושכת במקרר שבאטליז.
  4. אחסון הבשר; יש לשמור את הבשר באזור הקר ביותר במקרר. במקרה של חלקים פנימיים, בשר טחון ובשר עגל שגילו שלושה עד חמישה חודשים – יש לצרוך אותם תוך יום יומיים. בשר חתוך לסטייקים או קוביות, ניתן לשמור עד ארבעה ימים, אך כמובן שההמלצה, היא להכין את הבשר בהקדם.
  5. בשר טרי; עדיף לצרוך בסמוך לרכישה, אין טעם תרתי משמע, לרכוש בשר ולהקפיא אותו. אם בכל זאת, דברים לא הסתדרו והקפאתם, יש לעטוף אותו בניילון ניצמד ולהפשירו במקרר במסננת במשך מספר ימים ולא במיקרוגל.
  6. חלקי הבקר המומלצים לסטייקים; חלקים אחוריים; – כף, פילה, שייטל (כנף העוקץ), סינטה (מותן). חלקים קדמיים; אנטריקוט (ורד הצלע). קצב טוב, ידע להתאים את הבשר לצרכן ולמטרות.
  7. השריית סטייקים במרינדה; יעניקו לבשר טעם נפלא. ניתן להשרות אותם למשך הלילה בתערובת של שמן זית, יין ועשבי תיבול לפי הטעם
  8. לפני הצלייה חשוב שהבשר יגיע לטמפרטורת החדר; אך יש להגיע לטמפרטורה זאת בקצב ההפשרה הטבעי, אין להניח בשר קר על הגריל.
  9. השימוש בגריל (מָצְלֶה); הגריל צריך להיות בחום גבוה, ללא אש בוערת, כאשר הגחלים לוחשות וצבען כתום ולבן. יש לפזר את הגחלים בצורה אחידה על מנת שהחום, יהיה זהה בכל הנקודות ולא יהיה מצב שבו יהיה חלק בשר שרוף ו-חלק בשר קר.
  10. צליית הסטייק; אין לשחק עם הסטייק, יש להניח אותו לזמן קצר על כל אחד מהצדדים, על מנת לאטום אותו ואז לצרוב אותו למידת העשייה הרצויה. ממש אין להפוך אותו כל כמה דקות או לדקור אותו על מנת לראות מה מצבו. ניתן להוסיף קצת מלח גם לפני ההורדה מן הגריל. הסטייק טעים ביותר כשהוא יורד מן הגריל, לכן, אין טעם להכין אותו שעות לפני האכילה.

לכל בית ישראל שלוחה ברכת בתיאבון ויום עצמאות שמח.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן