חדשות יופי נעים סילבסטר

איפור שיהפוך הערב האחרון של שנת 2021 לזוהר במיוחד | ירין שחף

אמנם מגבלות וריאנט האומיקרון המתפשט במהירות, מאיימות על חלק מפתיחת אירועי השנה החדשה, אבל לעומת ערב השנה חולפת שעבר עלינו ישראל ב”סגר” בשיאו של מבצע החיסונים הראשון, הרי שהפעם, נראה שלא כולן תוותרנה על ההזדמנות ללוּק נוצץ במסיבה או ארוחת ערב מהודרת ❤ ירין שחף; “אחד היתרונות המאפיינים של ערב זה על פני כל ערב אחר בשנה, הוא הלגיטמציה להתאפר נוצץ נועז ומבלי להיחשד בחוסר טעם“.
0
0

איפור שיהפוך את הערב האחרון של 2021 לזוהר במיוחד? כן, ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות, מצייד אותך טיפים ועצות למראה – של רק פעם בשנה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אמנם מגבלות וריאנט האומיקרון (Omicron) המתפשט במהירות, מאיימות על חלק מפתיחת אירועי השנה החדשה, אבל לעומת ערב השנה חולפת שעבר עלינו ישראל ב”סגר” בשיאו של מבצע החיסונים הראשון, הרי שהפעם, נראה שלא כולן תוותרנה על ההזדמנות ללוּק נוצץ במסיבה או ארוחת ערב מהודרת.

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, אומר; “אחד היתרונות המאפיינים של ערב זה על פני כל ערב אחר בשנה, הוא הלגיטמציה להתאפר נוצץ נועז ומבלי להיחשד בחוסר טעם“.

דוגמנית לאיפור לקראת הסילבסטר, איפור: ירין שחף, צילום: בן לאון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
איפור לסילבסטר, ירין שחף

 איפור עיניים

מראה מעוּשן הוא אחד מסגנונות האיפור הפופולאריים וכזה הוא מתאים כמובן למסיבה פרועה או ארוחת ערב חגיגית. שניהם, ישתלבו היטב.

איפור מעוּשן מתמקד באזור העיניים וישנם סוגי ודרגות שונות של “עישון” אך העיקרון בכולם זהה; שימוש בצבעים כהים שמתבהרים ממרכז עין כלפי חוץ.

התוספת שתופסת‘ היא: העיפרון לבן על קן הריסים התחתון. העיפרון, מגדיל את הלבן שבעין ויוצר אשליה של עין לגדולה ומוארת.

מסקרה בשתי שכבות תעניק נפח גבשושי וסקסי לריסים.

ברונזר

גווני הברונזר (bronzer) והצללות מחממים את גוון העור ומאירים את תווי הפנים. הגדירי בעזרתו את האזורים הגבוהים; לחיים, מצח, אף וסנטר, אשר יעניקו מראה זוהר. מראה חיוני ובריא.

ליפסטיק

ערב הסילבסטר הוא הזדמנות נפלאה להפוך ל’כוכבת סטייל השטיח אדום‘. מריחת ליפסטיק אדום בוהק, קווים שחורים ברורים ומוגדרים סביב העין וברונזר נוצץ, עלולים לשייך אותך בקלות למגדר ההוליוודי.

אדוםתות או דובדבן ?… אם את מתכננת נשיקת חצות עסיסית מבלי להיפרד מהשפתון ולהעביר אותו לבן הזוג – מומלץ לקבע את השפתון בדרך המסורתית של הספגת השפתון בשכבת פוּדרה ולאחריה  למרוח שכבה נוספת .

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות בפעולה כך תתאפרי זוהר במיוחד לערב האחרון של 2021 | צילום: בן לאון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ירין שחף בפעולה
אאוט פיט

בערב שכזה שום ‘לוּק‘ לא ייראה מוחצן או מוגזם. אפשר להתפרע עם פנטזיות ולעלות של שמלת פָּאיֶיטִים נוצצת.

טרנד הפָּאיֶיטִים מככב כאן, כבר מעל לחמש שנים ומוכיח שלא מדובר במגמה חולפת, אלא בסגנון שכבר הפך מזמן לנחלת הכלל.

למרות אלה. כשהשיח האופנתי, הופך להיות נוצץ – מילת המפתח היא; “איזון” בחרת בפריט לבוש נועז ומנצנץ במיוחד? מתני את כל השאר.

הטיפים והעצות, הובאו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ באדיבות ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות.

הפי ניו ייר ❤ Happy New Year.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן