חג פּוּרִים

איך להתחפש לדמות של קומיקס | ירין שחף עם להיט לפורים

אחד הטרנדים הכי היסטריים של השנה הוא איפור פנים (לעתים גם איפור גוף) שמקנה למאופר/ת מראה מתעתע, כאילו יצא/ה מתוך דפיה של חוברת קומיקס. מסיכה יפה, ככל שתהיה, הופכת למעיקה אחרי זמן קצר, ואופציית איפור הפנים עדיפה על רבים ועל ילדים בפרט ◄ דמות קומיקס, משעשעת, משנה כמעט לגמרי את המראה, בזכות ההקצנה של תווי הפנים, כשזאת ניתנת לביצוע בכמה צעדים פשוטים, ניתן לשנות את המראה ולהפתיע את עצמכם ואת כל העולם.
0
0

אחד מחגי ישראל שנחוג בי”ד באדר (“פורים דפרזים”) שנקבע כיום הודאה לה’ על הצלת היהודים באימפריה הפרסית מרצח עם שזמם לבצע בהם המן הרשע, המשנה למלך אחשוורוש, חג פּוּרִים, כבר כאן ואתו שפע של אירועי והצעות תחפושות. מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות, המאפר והמרצה הנודע מר ירין שחף, מסביר איך וכיצד יוצרים את התחפושת לחג הפורים, הכי מבוקשת השנה; דמות קוֹמִיקְס (Comics; בעברית: עֲלִילוֹן)  – שיכולה להפוך כל אחת או אחד למעין גיבור/ת – על. עוד לפני שתתחילו מומלץ, לצפות בסרטון ההכנה לעוד קצת השראה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

איך להתחפש לדמות של קומיקס | ירין שחף עם להיט לפורים | איפור: יולי מאנה לביא ל-ירין שחף
איך להתחפש לדמות של קומיקס | ירין שחף עם להיט לפורים | איפור: יולי מאנה לביא ל-ירין שחף

לדברי מר שחף, אחד הטרנדים הכי היסטריים של השנה הוא ‘איפור פנים’ (לעתים – גם ‘איפור גוף’) שמקנה למאופר/ת  מראה מתעתע, כאילו יצא/ה מתוך דפיה של חוברת קומיקס. מסיכה יפה, ככל שתהיה, הופכת למעיקה אחרי זמן קצר, ואופציית איפור הפנים עדיפה על רבים ועל ילדים בפרט.

דמות קומיקס, משעשעת, משנה כמעט לגמרי את המראה, בזכות ההקצנה של תווי הפנים, כשזאת ניתנת לביצוע בכמה צעדים פשוטים, ניתן לשנות את המראה ולהפתיע את עצמכם ואת כל העולם. “הרעיון הוא ליצור תחפושת מהממת, פשוטה להכנה, כזו שלא צריך לקנות או לתפור אותה. האיפור הוא כמעט רוב התחפושת. זו תחפושת, שניתן לבצע בבית בכמה שלבים והוראות פשוטות”. – הסביר מר שחף.

  איך להתחפש לדמות של קומיקס? איך יוצרים את הלוק?

בוחרים את הדמות הרצויה מתוך חוברת הקומיקס, ומניחים את החוברת בפינת האיפור, כדי שתשמש דוגמא. מצטיידים בבגדים צבעוניים, פאה בגוון זרחני, מכחולים וצבעי איפור על בסיס מים (כאלה שניתן לצייר בעזרתם ממש כמו על נייר). הקפידו לרכוש רק צבעים, שיש להם אישור של משרד הבריאות – הדגיש אמן האיפור מספר 1 של ישראל מר ירין שחף.

איך להתחפש לדמות של קומיקס | ירין שחף עם להיט לפורים | איפור: מיכל ששון, בוגרת בית הספר לאיפור ירין שחף.
איך להתחפש לדמות של קומיקס | ירין שחף עם להיט לפורים | איפור: מיכל ששון, בוגרת בית הספר לאיפור ירין שחף.

  איך להתחפש לדמות של קומיקס, שלבי האיפור:

  1. מורחים על הפנים קרם לחות.
  2. מניחים שכבה עבה של מייק-אפ ליצירת מראה פנים אחיד (מכסים את כל שטח הפנים, כולל הצוואר והאוזניים).
  3. את האיפור של הדמות יוצרים באמצעות קווי מתאר שחורים מוקצנים: מדגשים את תווי הפנים, בעזרת איילנר שחור, אשר מדמים ציור קומיקס – יש להקפיד על גבות, אף, תיחום השפתיים, העיניים וצורת הפנים, כמו קו הלסת.
  4. מקיפים את השפתיים באיפור שפתיים בדגש מיוחד וממלאים את המשטח בצבע הרצוי עם אפקטים מצוירים של אור, צל וברק.
  5. מציירים בצורה סימטרית נקודות אדומות או כחולות על הפנים, הצוואר והשטחים החשופים בגוף. ליצירת נקודות עבות – משתמשים בעיפרון לא מחודד. כדי שהנקודות יהיו גדולות, לחצו את העיפרון על העור וסובבו אותו.
  6. לובשים את הבגדים, ומקפידים שיהיו בצבעים עזים ומנוגדים, ורצים להפתיע את העולם.

עוד מידע רעיונות, טיפים ועצות, היכנסו אל אתר של ירין שחף.

0
0



אודות הכותב

שולי סונגו

שולי סונגו, ממשתתפות מערכת אתר כאן ישראל (כאן נעים) עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן