חג פּוּרִים מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ מסחר | תעשייה קורונה | Covid-19

איגוד לשכות המסחר שלח מסכות לחג הפורים אל חברי קבינט הקורונה

מאיר קלוגהפט, יושב ראש ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות באיגוד לשכות המסחר; "הצענו לממשלה לפעול בקו חיובי ולאפשר לנו לפתוח מידית, כדי למכור מוצרים לקראת חג הפורים וכך למנוע את הנזק שמוצרי התמחות שלנו ימכרו מחנויות שיועדו למטרה אחרת או מספקי חוץ בייבוא אישי. על כן, מתוך התחשבות שאולי מי מחברי הקבינט ירצה לקנות תחפושת או מסיכה לו או לבני משפחתו לקראת חג הפורים, מצורפים 2 מסכות...".
0
0
מאיר קלוגהפט, יושב ראש ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות באיגוד לשכות המסחר, עם מסכות שנשלחו לחברי קבינט הקורונה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מאיר קלוגהפט

יושב ראש ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות באיגוד לשכות המסחר, מר מאיר קלוגהפט, שיגר היום (יום שלישי כ בשבט התשפ”א) מתנה מקורית אל חברי ‘קבינט הקורונה’ – מסכות לחג הפורים, הקרב ובא, לדבריו; “חג הפורים חל השנה בתאריך 25-26 פברואר. זו התקופה שבה מתקיימת פעילות מוגברת במיוחד במכירת צעצועים ותחפושות לילדי ישראל, אך חנויות הצעצועים חייבות להיוותר סגורות בתוקף התקנות הקיימות היום, אותן לא תיקנתן עד היום, והן מנועות מלשווק את המוצרים המסורתיים שלהן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מר קלוגהפט, הוסיף, כי;אבל לדאבוננו, חנויות אחרות עושות זאת, על אף שהאישור לפתיחתם אינו למטרת שיווק תחפושות וצעצועים אלא למכירת מוצרים חיוניים בלבד

כידוע, בית המשפט העליון, כבר קיבל ביום 9.11.2020, החלטה המחייבת את המדינה לנמק מדוע לא יתוקנו תקנות שעת החירום באופן שיתיר לעסקים שהוגדרו כחיוּניים למכור את המוצרים שהוגדרו כחיוניים ומוצרים אלו בלבד.

“תיקון זה בתקנות, טרם בוצע מחמת דיונים משפטיים אשר טרם הסתיימו והטיפול שבוצע או לא בוצע על-ידכם.

כך נוצר אי צדק משווע מול חנויות שהתמחותן היא במכירת תחפושות וצעצועים.  הנזק וההרס לחנויות אלה הוא רב ממדים”.

כידוע, ועדת השרים לעניין ההתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו (המכונה; ‘קבינט הקורונה‘) היא ועדת שרים של ממשלת ישראל ה-35, אשר מונתה לשם התמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל וההשפעות שלה על מדינת ישראל.

קלוגהפט אף מוסיף, כי “הצענו לממשלה לפעול בקו חיובי ולאפשר לנו לפתוח מידית, כדי למכור מוצרים לקראת חג הפורים, וכך למנוע את הנזק שמוצרי התמחות שלנו, ימכרו מחנויות שיועדו למטרה אחרת או מספקי חוץ בייבוא אישי”.

על כן, מציין מאיר קלוגהפט, יושב ראש ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות ב-איגוד לשכות המסחר; “מתוך התחשבות שאולי מי מחברי קבינט הקורונה, ירצה לקנות תחפושת או מסיכה לו או לבני משפחתו לקראת חג הפורים, מצורפים 2 מסכות. כך ימנע מכם חלילה לפעול בניגוד להחלטת הבגצ ולפגוע אישית בענף כלכלי שלם”.

אל; הפנייה המלאה של יושב ראש ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות באיגוד לשכות המסחר.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן