כאן נתניה לאישה פלילים

אחד מבעלי מלון פארק נתניה, הורשע בתקיפת בת זוג על סמך עד ראייה

חרף העובדה שבת זוגו של הנאשם יוסי כהן, אחד מבעלי 'מלון פארק' נתניה, הכחישה את ביצוע העבירות כלפיה. בעשותו כן, נתן ביהמש את מלוא המשקל לעדותו של העד האובייקטיבי, שגילה אזרחות טובה, לעובדה שהנאשם, נמנע מלהציג צילומי מצלמות אבטחה שהיו בשליטתו ויכלו, לכאורה, לתמוך בגרסתו, כמו גם לצורך להגן על נשים הנתונות לאלימות מצד בני זוגן, אף שעה שאין להן את הכוחות להתלונן ולעמוד כנגד התוקף.
0
0

“אני מבכרת את גרסתו של העד לירון, על פני גרסתם המכחישה של הנאשם יוסי כהן מבעלי מלון פארק נתניה ושל בת זוגו אנה זרמבה וקובעת שעובדות כתב האישום, פרט לאמור בסעיף 2 לפרק העובדות, הוכחו בפני מעבר לכל ספק סביר. בהמשך לזאת, ומשבוססו היסוד העובדתי והיסוד הנפשי הדרושים לצורך הרשעה בעבירות, אני מרשיעה את הנאשם בעבירות המיוחסות לו בכתב האישום” – כך קבעה כב’ השופטת הדס רוזנברג-שיינרט, מביהמש השלום נתניה, בהכרעת דין לתוקף בת זוגו, על בסיס עדותו של עד ראיה מזדמן (ת”פ 75873-12-19).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הכרעת דין שניתנה בסוף השבוע שעבר (חמישי, י”ד בכסלו התשפ”ב) ב’בית משפט השלום נתניה‘ ומתמצית הכרעת הדין, בביהמש השלום בעיר נתניה, שהרשיע את הנאשם בביצוע עבירות של תקיפת בת זוג ובאיומים,

ההרשעה הסתמכה על בסיס עדותו של עד ראיה מזדמן, בן 23, השתחרר מהצבא חודשיים לפני מתן עדותו בביהמש, בלתי מעורב, ששהה במלון פארק נתניה באותה עת, הבחין באירוע אלים שהתרחש במסדרון, והזעיק את המשטרה.

כב’ השופטת הדס רוזנברג-שיינרט, ציינה, כי; “קבעה את הרשעתה זאת, חרף העובדה שבת זוגו של הנאשם כהן, הכחישה את ביצוע העבירות כלפיה.

בעשותו כן, נתן ביהמש את מלוא המשקל לעדותו של העד האובייקטיבי, שגילה אזרחות טובה, לעובדה שהנאשם, נמנע מלהציג צילומי מצלמות אבטחה שהיו בשליטתו ויכלו, לכאורה, לתמוך בגרסתו,.

כמו גם לצורך להגן על נשים הנתונות לאלימות מצד בני זוגן, אף שעה שאין להן את הכוחות להתלונן ולעמוד כנגד התוקף“. הוספה וכתבה כב’ השופטת רוזנברג-שיינרט.

הנאשם יוסי כהן, שהעיד על עצמו, כי הוא מבעלי ‘מלון פארק‘ בעיר, נחשב מלון פשוט, הנמצא בטיילת מטופחת נמצא במרחק 3 דקות הליכה הן מכיכר העצמאות והן מחוף הים, אמר

על פי עובדות כתב האישום המייחס לנאשם, ביצוע עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות ושל איומים, במועדים הנוגעים לכתב האישום, היו הנאשם יוסי כהן והגב’ אנה זרמבה ששהו הנאשם ואנה במלון “פארק נתניה” בחדר 604.

עקב ויכוח שנתגלע בין בני הזוג במסדרון צמוד לחדרם, זרק הנאשם כהן, צרור מפתחות ומגן של טלפון על אנה.

מיד ובסמוך, תפס הנאשם כהן את אנה בצווארה ובידיה, בעודו מרים אותה באוויר וחונק אותה, תוך שאיים עליה באומרו; “יא בת זונה, אני אהרוג אותך, יא בת זונה“.

בהמשך, איים הנאשם כהן,על אנה באומרו; “אני אלמד אותך לסתום את הפה“, והטיח את הגב’ אנה זרמבה על הרצפה.

מלון פארק נתניה, חדר 604, קורבן האלימות; “עשינו אינטימיות בחדר. עם רעשים, לא נעים לי לספר מה היה שם. שכחנו לסגור את החדר…”

הנאשם, כפר במיוחס לו. בכפירה שנמסרה מטעם הנאשם, הוכחש שהנאשם יוסי כהן, תקף את אנה או איים עליה, נטען, כי היה בינו לבין אנה מגע שהיה נראה כאלים על רקע משחק מיני, ולא יותר מכך…

מסקרנת ומפתיעה הייתה עדותה של קורבן האלימות הגב’ אנה זרמבה בעדות הראשית, מסרה בביהמש; “לא זוכרת הכל, כי עבר זמן המון. עשינו אינטימיות בחדר. עם רעשים, לא נעים לי לספר מה היה שם. שכחנו לסגור את החדר.

מתי שסיימנו ראיתי שחדר היה פתוח, שם היו אנשים. אחר כך, ירדנו לבריכה עם יוסי, אחרי עשר דקות עלינו. אנו יוצאים ממעלית, ראינו משטרה.

הם היו בחדר 602, שם היה גר חבר שלו ובכלל לא הבנו למה הגיעו, יוסי נכנס חשב שלחבר שלו הגיעו. בסוף הבנו שמחפשים יוסי, וזהו ומשם התחיל בלגן. הם רצו לדבר איתו והוא התעצבן וזה מה שקרה”.

בהמשך, מסרה זרמבה שהיא והנאשם בני זוג 5 שנים, נפרדו בעבר וחזרו, נפרדו, כי הם טיפוסים לא רגועים, דברו עם פסיכולוג, הם נפרדים וחוזרים, זה אקשן, הכל בסדר…

בחקירה הנגדית, אמרה אנה שהנאשם, אמר במהלך הסקס; “זונה שלי או משהו כזה”.

הגב’ אנה זרמבה, הכחישה אלימות כלפיה, מצד הנאשם יוסי כהן. עוד מסרה אנה שבעבר שיקרה במשטרה, משנשאלה על ידי התובעת; “האם יכול להיות שגם הפעם שיקרה, ענתה: “אני עונה לך ואת יכולה לחשוב מה שאת רוצה…”.

לשיטת אנה, לפני שהגיעה המשטרה ואחרי הסקס, היא והנאשם, ירדו יחד לבריכה כרבע שעה, ירדו “לשתות משהו” ולראות אם הכל בסדר, כי הזמינו חברים וחברים היו שם ולא היו איתם אלא בחדר.

עוד אמרה אנה שהיא ככל הנראה, הייתה בהיריון מהנאשם יוסי כהן בזמן האירוע, אבל לא זה מה שמנע ממנה להתלונן עליו, בעבר כבר עשתה 4 הפלות בהריונות ממנו…”.

כב’ השופטת הדס רוזנברג-שיינרט; “אנה מפחדת מן הנאשם ומשכך נמנעה מלספר על האלימות שנקט כלפיה…”

כב’ השופטת הדס רוזנברג-שיינרט, ציינה, כי; “עדותה של אנה לא הותירה עליי רושם חיובי והיא לא זכתה לאמוני. ניכר היה שאנה מצויה במערכת זוגית מורכבת עם הנאשם מזה מספר שנים, מדובר במערכת סוערת, שידעה עליות, מורדות, הפלות ופרידות.

לא היה קשה להתרשם מתוקפנותו המתפרצת של הנאשם, מיחסו הכוחני כלפי אנה ומפערי הכוחות בין השניים, כך שנראה, כי אנה מפחדת מן הנאשם ומשכך, נמנעה מלספר על האלימות שנקט כלפיה.

בהינתן איומו של הנאשם במהלך האירוע מושא כתב האישום; “אני אלמד אותך לסתום את הפה”, אשר לווה בחניקה והטחה לרצפה, אין להתפלא שאנה, אכן למדה למלא את פיה מים.

עוד אציין בהקשר זה מוסיפה כב’ השופטת רוזנברג-שיינרט, כי מההערות של חברי הנאשם, ב-סרטון ת/11, בסמוך לאחר האירוע, כמתואר מעלה, ניתן ללמוד, כי אנה, ככל הנראה, איננה זוכה לגיבוי ולהגנה מן הסביבה הקרובה לבני הזוג.

העדה אנה זרמבה, העידה על עצמה ששיקרה בעבר בחקירה במשטרה ומשנשאלה על ידי התובעת האם ייתכן שזה מה שהיא עושה גם במקרה דנן, השיבה, כי התובעת יכולה לחשוב מה שהיא רוצה.

אוסיף, כי לא נעלמה מעיני העובדה שבסרטון שצולם עם הגעת המשטרה לזירה, לא נראו על אנה סימני אלימות, אולם בהתחשב בטיב האלימות בה מדובר (חניקה לזמן קצר והטחה לרצפה) אין הכרח, כי ייוותרו סימני אלימות ברורים על הגוף.

נוכח כל האמור, עד כה, פסקה כב’ השופטת רוזנברג-שיינרט; “אני מבכרת את גרסתו של העד לירון על פני גרסתם המכחישה של הנאשם ושל אנה וקובעת שעובדות כתב האישום, פרט לאמור בסעיף 2 לפרק העובדות, הוכחו בפני מעבר לכל ספק סביר.

בהמשך לזאת ומשבוססו היסוד העובדתי והיסוד הנפשי הדרושים לצורך הרשעה בעבירות, אני מרשיעה את הנאשם בעבירות המיוחסות לו בכתב האישום“.

אל; הכרעת דין בית משפט השלום נתניה בעניין יוסי כהן (תפ 75873-12-19).

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן