בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה

אוהד מרחב – צריך גם לדעת להפסיד ולדעת להסיק מסקנות

עורך הדין אוהד מרחב, מרשימת "רוב העיר – חדרה"; "רוצה להגיד תודה מכל הלב למעל 5300 בוחרים שסברו שאני מתאים וראוי לעמוד בראש עיריית חדרה... ◄מבחינתי סיימתי את הפרק הפוליטי בחיי וזאת לאחר 10 שנות שליחות ציבורית במועצת העיר... ◄עכשיו זה הזמן לחזור לאבהות, למשרד, לעסקים, לספורט ולתחביבים ואולי גם ליהנות קצת מהאלמוניות בחזרה".
0
0
עורך הדין אוהד מרחב
עורך הדין אוהד מרחב

עורך הדין אוהד מרחב, מרשימת “רוב העיר – חדרה” נפרד מתומכים, חברים, מצביעים; “רוצה להגיד תודה מכל הלב למעל 5300 בוחרים אשר סברו שאני מתאים וראוי לעמוד בראש עיריית חדרה… מבחינתי סיימתי את הפרק הפוליטי בחיי וזאת לאחר 10 שנות שליחות ציבורית במועצת העיר חדרה… עכשיו, זה הזמן לחזור לאבהות, למשרד, לעסקים, לספורט ולתחביבים ואולי גם ליהנות קצת מהאלמוניות בחזרה”.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טוב אז צריך גם לדעת להפסיד ולדעת להסיק מסקנות ותובנות. ניסיתי ! באמצעים דלים… בדרך שלי… בהבנה שלי… ובאמונה בצדקת הדרך… אך כנראה שהדרך הזו, צריכה חישוב מסלול מחדש.

הבוחר אמר את דברו ואני הראשון שיקבל זאת בכבוד והבנה. אני רוצה להגיד תודה מכל הלב למעל 5,300 בוחרים שסברו שאני מתאים וראוי לעמוד בראש עיריית חדרה

זה לא מובן מאליו ומבחינתי זהו כבוד גדול. כמו כן, תודה לכ-1,300 איש שהצביעו לרשימת “רוב העיר” (שנכון לעכשיו, לא נכנסה למועצה).

מבחינתי סיימתי את הפרק הפוליטי בחיי וזאת לאחר 10 שנות שליחות ציבורית במועצת העיר.

לכן, גם אם יתברר שלאחר ספירת קולות החיילים תכניס הרשימה מנדט אחד, אפנה את מקומי לבא אחרי וזאת מתוך הבנה ואמונה שיש לאפשר ל”דם חדש” להיכנס למועצה.

█ ברכות לרשימת “מחוברים לתושב” והעומד בראשה; יניב דרי – שעשו קמפיין מצוין וראוי לשבח

אני רוצה להגיד תודה גדולה לפעילים התותחים שלנו שנתנו את הנשמה ללא אמצעים, כסף או תקציב (למרות שסיפרו לכם אחרת).

תודה, לחברים שהתגלו בגבורתם וסייעו לי בכל דרך ובכל שעה שנתבקשו.

ותודה למשפחה שסבלה הרבה מאוד בתקופה האחרונה ולאורך הדרך.

אני גאה בדרך שעשיתי וגם אם יהיו כאלה שילעגו לי מחר או בימים הקרובים (כבר התחילו) וישמחו לאידי בשלל פוסטים או תמונות מבזות, אני עדיין אעמוד עם ראש מורם וזקיפות קומה ואדע שעשיתי הכל בניקיון כפיים, יושרה וטוהר מידות ומתוך רצון לשרת את תושבי חדרה!

ברכות לרשימת “מחוברים” והעומד בראשה; יניב דרי – “מחוברים לתושב” שעשו קמפיין מצוין וראוי לשבח ומבחינתי הם המנצחים הגדולים של בחירות 2018… שאפו!

עכשיו זה הזמן לחזור לאבהות, למשרד, לעסקים, לספורט ולתחביבים ואולי גם ליהנות קצת מהאלמוניות בחזרה.

אז תודה חברים...

תודה חדרה! אוהב אתכם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן