חדשות עיתונות | תקשורת המונים

תעודת עיתונאי מטעם לשכת העיתונות הממשלתית, מי ראוי

וועדה מייעצת לבחינת הכללים למתן תעודות מטעם לשכת העיתונות הממשלתית לאזרחים ותושבים ישראלים, העוסקים במקצועות התקשורת באמצעי תקשורת ישראלי ◄ הציבור מוזמן להעביר הערות והצעות או כל מידע הנוגעים לעבודת הוועדה, עד ליום, ט"ו באייר ה'תשע"ח, 30.4.18 ◄הוועדה לבחינת הכללים והקריטריונים למתן תעודות מטעם לשכת העיתונות הממשלתית, התבקשה לבחון ולייעץ בדבר הסדרים ראויים שיש לקבוע ביחס לתנאים למתן תעודות לשכת העיתונות הממשלתית (לעמ).
0
0
פרופ' מיכאל בירנהק
פרופ’ מיכאל בירנהק

מנהל לשכת העיתונות הממשלתית העיתונאי מר ניצן חן, החליט למנות ועדה ציבורית מייעצת בראשות פרופ’ מיכאל בירנהק, כדי לבחון את הכללים והקריטריונים למתן תעודות עיתונאי מטעם לשכת העיתונות הממשלתית, לאזרחים ותושבים ישראלים, העוסקים במקצועות התקשורת באמצעי תקשורת ישראלי, התשע”ג-2013 ובמיוחד סעיפים 1 ו-4.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

יצוין, כי הציבור מוזמן להעביר הערות והצעות או כל מידע הנוגעים לעבודת הוועדה. עוד נמסר, כי הוועדה לבחינת הכללים והקריטריונים למתן תעודות מטעם לשכת העיתונות הממשלתית, התבקשה לבחון ולייעץ בדבר הסדרים ראויים שיש לקבוע ביחס לתנאים למתן תעודות לשכת העיתונות הממשלתית (לעמ) ואישורים בעניינים שלהלן;

  1. מעמדן של פלטפורמות דיגיטליות כ”אמצעי תקשורת” לעניין תעודות לשכת העיתונות הממשלתית (לעמ), ובמיוחד אתרי אינטרנט ישראלים מקומיים, אתרי נישה, אתרים ישראלים בשפות זרות שמיועדים לקהל מוגדר, רשתות חברתיות, אפליקציות מסרונים, ניוזלטר בדיוור אלקטרוני ועוד.
  2. אפשרות הגבלת מועד הגשת בקשה לתעודה לפיו עיתונאי/ת, יוכלו להגיש בקשה לקבל תעודת לשכת העיתונות הממשלתית רק לאחר שהוכיחו עבודה של חצי שנה לפחות, בתחום התקשורת.
  3. בחינה מחדש של הגדרת סעיף “מקצועות התקשורת” בכללי לשכת העיתונות הממשלתית – בהתחשב באמצעי התקשורת הקיימים ובהתאמתם לפלטפורמות חדשות.

 הציבור מוזמן להעביר הערות והצעות או כל מידע הנוגעים לעבודת הוועדה

מנהלת תחום עיתונות של לשכת העיתונות הממשלתית, הגב’ אורנה אדלברג-כשר, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; כללי לשכת העיתונות הממשלתית הנוכחיים זמינים במלואם באתר – לחץ כאן.

הציבור מוזמן להעביר הערות והצעות או כל מידע הנוגעים לעבודת הוועדה לבחינת הכללים והקריטריונים למתן תעודות מטעם לשכת העיתונות הממשלתית, כמפורט לעיל. במקרים מסוימים ועל פי שיקול דעת הוועדה, יוזמנו גופים או פרטים להציג עמדתם בפני הוועדה.

אופן העברת ההערות;

ניתן לשלוח הערות, כאמור למרכזת הוועדה, גב’ אורנה אדלברג-כשר, בדואר אלקטרוני: OrnaA@Press.pmo.gov.il, עד ליום, ט”ו באייר ה’תשע”ח, 30.4.18. לאחר מועד זה לא יתקבלו התייחסויות נוספות. בהערותיכם ציינו; שם המגיש, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון (לא חובה).

הוועדה לבחינת הכללים והקריטריונים למתן תעודות מטעם לשכת העיתונות הממשלתית, עשויה לפרסם את הפניות. גורם המעוניין, כי פנייתו או חלקים ממנה לא יפורסמו בפומבי או יפורסמו בלי ציון שמו, יציין זאת באופן בולט ובמפורש בפתח פנייתו.

אל כללים למתן תעודות מטעם לשכת העיתונות הממשלתית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן