מוזיקה רדיו | טלוויזיה

ערב טוב אירופה – תכנית בהנחיית לוסטיג ומלכה ההכנות לאירוויזיון

דפנה לוסטיג ואביה מלכה בתכנית אולפן יומית שתלווה את ההכנות לאירוויזיון 2019, עם; אירוח נציגי המדינות המתמודדות באירוויזיון 2019 ◄ הצ'ייסר, בוחן את הידע של המנחות והמשתתפים בנושא האירוויזיון, "על הגריל" –  כוכבים צופים ומגיבים בפעם הראשונה על שירים המתמודדים בתחרות השנה ועוד ... החל מיום ראשון, 14.4.19, בשעה 17:30, בימים א–ה ב'ערוץ כאן 11' ובדיגיטל.
0
0
דפנה לוסטיג ואביה מלכה מנחות ערב טוב אירופה - תכנית על ההכנות לאירוויזיון 2019 | צילום: כאן 11 | עיבוד צילום: שולי סונגו
דפנה לוסטיג ו-אביה מלכה

כאן – תאגיד השידור הישראלי, גאה להציג, בערוץ כאן 11; “ערב טוב אירופה” – תכנית אולפן יומית בשידור חי בהנחיית דפנה לוסטיג ו-אביה מלכה, שתלווה את ההכנות לאירוויזיון 2019, מיום ראשון, ט’ ניסן, ה’תשע”ט, 14.4.19, בשעה 17:30, בימים א–ה בשעות 17:30–18:00 ובשידור חוזר בשעה 23:20 ב’כאן 11′ ובדיגיטל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

תכנית האולפן היומית ערב טוב אירופה, בהנחייתן של דפנה לוסטיג ואביה מלכה אשר תלווה את ההכנות לאירוויזיון 2019 עד לערב הגמר, שיהיה ב-18.5 בעיר תל אביב וישודר בערוץ כאן 11.

בתכנית, יתארחו מיטב משתתפי האירוויזיון הישראלים מכל הזמנים, אנשי תרבות, קומיקאים, זמרים וגם נציגי המדינות המשתתפות באירוויזיון 2019.

עוד ישולבו בתכנית הופעות של זמרים מובילים לשירי האירוויזיון האהובים ביותר וגם פינות מיוחדות, בהן פינה שבה איתי הרמן, ה”צ’ייסר” הלא הוא “הרודף” בשעשועון טלוויזיה “המרדף” איש טלוויזיה שנחשב למומחה מוביל בפיתוח שעשועוני טלוויזיה, בוחן את הידע של המנחות והמשתתפים בנושאים הקשורים באירוויזיון.

פינת “על הגריל” – שבה כוכבים ואומנים יצפו בשירים המשתתפים באירוויזיון 2019 ויגיבו עליהם בפעם הראשונה ועוד.

כתבי החוץ של התכנית, יסקרו את ההיערכות בשטח לקראת המופעים והכתבת שני נחשוני תלווה את המשדר במבזקים עם חדשות עדכניות על המתרחש מאחורי הקלעים של האירוויזיון.

עורך; אסף גרינבוים | מפיקה; לילך נגר זסלר | חברת הפקה; קסטינה הפקות. התכנית “ערב טוב אירופה” תשודר מיום ראשון, 14.4.19, בימים א–ה בשעה 17:30 ב‘כאן 11’ ובדיגיטל | משך כל תכנית 28 דקות.

 אודות ‘כאן, תאגיד השידור הישראלי’

תאגיד השידור הישראלי, תחת המותג “כאן“, הוא תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 בעקבות חקיקה בשנת 2014 זאת מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור, שהחוק, הורה על סגירתה ובמקומה לספק שידור ציבורי עצמאי, חדשני, מקצועי ומגוון, הנותן ביטוי לכלל הדעות והזרמים בחברה הישראלית.

התאגיד החל לשדר, בטלוויזיה וברדיו, ב-15 במאי 2017. התאגיד “כאן” והוא בעל שלוש זרועות שידור; דיגיטל, רדיו וטלוויזיה;

מערכת דיגיטל ליצירת תוכן ולהפצת השידורים באתרים, באפליקציות וברשתות החברתיות; 9 רשתות רדיו FM; כאן ב’, כאן גימל, כאן קול המוסיקה, כאן 88, כאן תרבות, כאן רק”ע, כאן מורשת, מכאן, תחנת הרדיו הערבית, וכאן פרסית;

שידורי טלוויזיה; ערוץ בשפה העברית – כאן 11כאן חינוכית 23 – המשדר תכניות לילדים ולנוער ברצף וערוץ בשפה הערבית – מכאן 33.

השידורים משודרים מהמערכות ומהאולפנים של התאגיד בירושלים, מודיעין, תל-אביב, חיפה ובאר-שבע. מנכל התאגיד תחת המותג “כאן“הוא אלדד קובלנץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן