משה נעים

יגאל סרנה, עיתונאי קטן ולא שלי | הטור האישי של משה נעים

מבלי להיות משפטן מומחה בתביעות לשון הרע והוצאות דיבה רק על המשפט שכתבת; "שנים של שיקום ותיקון וגילוי ממדי הגניבה והביזה. חקירות ומשפטים. ותדהמה על עצם קיומו של מלך האסלה הזה זמן כה רב" – יכול ראש הממשלה מר נתניהו לשלח אותך העיתונאי יגאל סרנה, להתמודד עם תביעת דיבה שתטביע אותך לשנים ארוכות, אבל אתה הרי יודע כמו כולם שחרא לעולם לא שוקע… הוא תמיד צף, בדיוק כמוך…
0
0
הכלבים נובחים והשיירה עוברת, העיתונאי יגאל סרנה מביט בכלב נובח, הו כמה זה סימבולי | צילום מתוך דף הפייסבוק האישי שלו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
יגאל סרנה

יגאל סרנה. עיתונאי לשעבר בעיתון “חדשות” ובעיקר עיתונאי מבית היוצר של עיתון “ידיעות אחרונות” מה שהיה פעם העיתון של המדינה ומי שיהיה בעתיד עוד נפיחה תקשורתית, משווה בפייסבוק, את ראש הממשלה כנפיחה ישנה וכן משווה בין חיילי צהל המוסריים לבין המחבלים ’חיות האדם’, פעם וגם כיום עושים זאת בהנאה לא מוסתרת הגויים מעבר לים אותם פובליציסטיים אירופאים אנטישמים שבשם הפרנסה חובטים בכל הזר והשונה מהם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יגאל סַרְנָה המתיימר להיות כסופר, עיתונאי ופובליציסט ישראלי, ככל הנראה, החליט, בשם הרייטינג לעצמו, להביט מן המשקפיים העגולות על עם ישראל והעומד בראשו בשפה הכי נמוכה שהכרתי ממרומי גילי בעיתונות (סרנה, מבוגר ממני בשנה).

ולצערי, החלטתי להתחרות בו רק בשפה ולא בכישרון, אולי אזכה גם אני לאיזה פרס בביצה הספרותית התל אביבית, אולי אעשה רייטינג גם לפרנוסה שלי… אולי.

סרנה, עושה לעצמו פרסום נלוז ומגדיל לפני מספר שעות ב’פייסבוק’, כשכתב האיש אשר השתן וכל השאר עלו לו לראש על ראש הממשלה מר בנימין נתניהו את המילים הבאות; “בוקר אחד ופוף האיש הזה יעלם מחיינו הפוליטיים כמו נפיחה ישנה. ריח רע.

יגאל סרנה משווה בין חיילי צהל המוסריים לבין המחבלים השפלים  עיבוד צילום שולי סונגו ©
סרנה משווה בין חיילי צהל לבין המחבלים

כלום. סיוט שחלף. ואז שנים של שיקום ותיקון וגילוי מימדי הגניבה והביזה. חקירות ומשפטים.

ותדהמה על עצם קיומו של מלך האסלה הזה זמן כה רב”.

ואני אומר לכם ולו, כי; “בוקר אחד ופוף העיתונאי הקטן הזה, יעלם מחיינו התקשורתיים, בשם הדמוקרטיה, אני שמח לומר לכם, כי הוא ייעלם כמו נפיחה ישנה ומסריחה מכל שורה אותה העלה עד לרגע זה.

“סרנה, עיתונאי קטן” – ולא שלי, מי שמכנה את מר בנימין נתניהו ראש ממשלתי “מלך האסלה”, אינו ראוי ליפול לתוכה אפילו לא כגוש חרא, מסריח.

מבלי להיות משפטן מומחה בתביעות לשון הרע והוצאות דיבה רק על המשפט שכתבת; “שנים של שיקום ותיקון וגילוי ממדי הגניבה והביזה. חקירות ומשפטים.

ותדהמה על עצם קיומו של מלך האסלה הזה זמן כה רב” – יכול כבודו ראש הממשלה מר נתניהו לשלח אותך העיתונאי יגאל סרנה להתמודד עם תביעת דיבה שתטביע אותך לשנים ארוכות…

אבל אתה הרי יודע כמו כולם שחרא לעולם לא שוקע… הוא תמיד צף, בדיוק כמוך…

העיתונאי יגאל סרנה, הפעם הגזמת אולי גם אני אבל מי כמוך יודע, כי; “הכלבים נובחים והשיירה עוברת…”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן