כך מעריך נשיא התאחדות בתי המלון בישראל, אלי גונן, שהדגיש בדבריו בפני חברי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, כי רוב הדוברים הרשמיים של ישראל בעולם, מדגישים את המתקפה נגד אירן, במקום לעודד התיירות על ידי השקט והרגיעה במדינת ישראל, ללא פיגועים וכדומה.
אם ישראל תשקיע היום 5 מיליון דולר ביחסי ציבור, בשנת 2015 יהיו פה 5 מיליון תיירים
“אם מדינת ישראל, תשקיע היום 5 מיליון דולר ביחסי ציבור, בשנת 2015, יגיעו למדינת ישראל, כ- 5 מיליון תיירים” – כך מעריך נשיא התאחדות בתי המלון בישראל, מר אלי גונן, באירוע מקצועי שקיים האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות.
למפגש המקצועי, הגיעו חברי האיגוד, אנשי יחסי ציבור, בעלי משרדים ודוברים של ארגונים שונים, אשר קיבלו סקירה מפי אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון בישראל על מצב התיירות בישראל.
לדבריו של גונן, רק בעיית התדמית מונעת מתיירים רבים להגיע לארץ ישראל.
אלי גונן, הדגיש שרוב הדוברים הרשמיים של ישראל בעולם, מדגישים את המתקפה נגד אירן, במקום לעודד התיירות על ידי השקט והרגיעה במדינת ישראל, ללא פיגועים וכדומה.
נשיא התאחדות בתי המלון בישראל מר גונן, גילה, כי הוא נעזר בעבודה שנעשתה ע”י E&Y (ארנסט אנד יונג), על מנת לחזק את קביעתו, כי רק השקעה בתדמית בהיקף של 5 מיליון דולר, יביא לארץ ישראל בשנת 2015 – 5 מיליון תיירים.
עוד במפגש הרצה, מר אפרים לפיד על מערך יחסי הציבור בארץ גרמניה. הוא ציין שמבחינת תדמית ישראל בגרמניה – זו הפכה להיות אחת במדינות התומכות במדינת ישראל.
המפגש המקצועי נערך בחדר העסקים במלון ’לאונרדו’ – מלון בוטיק, ברמת החייל.
Add Comment