פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

האריות הצעירים של YouTube – עכשיו בקאן בתחרות הקולנוע של “Young Lions Film Competition”

0
0

תחרות פרסומות ייחודית של 48 שעות Youtube.com/canneslions ליצירת פרסומת בת 60 שניות ◄ ביוני 2009, יתכנסו אנשי התעשייה פעם נוספת כדי לחגוג את עבודות הפרסום הטובות ביותר של השנה האחרונה ולדון באתגרים הניצבים כיום בפני תעשיית הפרסום והשיווק
האריות הצעירים של YouTube – עכשיו בקאן בתחרות הקולנוע של
האריות הצעירים של YouTube – עכשיו בקאן בתחרות הקולנוע של “Young Lions Film Competition”

YouTube ופסטיבל אריות הפרסום הבינלאומי של קאן משתפים פעולה ונותנים הזדמנות לכישרונות הצעירים והטובים ביותר להגיע לקאן ולקחת חלק בתחרות הקולנוע של: “Young Lions Film Competition”. ב- 15 במאי, תערך תחרות סרטים ויראלית בת 48 שעות – הראשונה מסוגה ב- YouTube – ליצירת פרסומת למטרות צדקה. למתחרים, יינתנו שבועיים להשיג כמה שיותר צפיות בפרסומת שיצרו. פאנל של מומחים מהתעשייה יבחר בשני מנצחים אשר יזכו בנסיעה לקאן, שכל הוצאותיה ישולמו כדי להתחרות בתחרות היוקרתית הזו.

◄ צרו פרסומת

בחצות של ה-15 במאי, יפורסם תדריך לצירת פרסומת בת 60 שניות ב-YouTube.com/canneslions. כל מי שנולד אחרי יוני 1980 (כפוף לתקנון) יכול להגיש פרסומת בערוץ זה עד לחצות הלילה של ה-17 במאי. ככל שהפרסומת תהיה יותר יצירתית, כך יגדלו סיכוייה לזכות.

◄ הפיצו את השמועה

יצירת סרטון הוידיאו היא רק שלב אחד במשימה. למשתתפים יינתנו שבועיים לחשוף את הסרטון שיצרו בפני כמה שיותר גולשים. אתם יכולים לשלב את הסרטון בתוכן אחר, לכתוב עליו בבלוג שלכם, לספר עליו ב”טוויטר (Twitter)” – כל דרך שתמצאו לנכון.

◄ סעו לקאן

בתום השבועיים, יבחר חבר השופטים בשני זוכים על סמך הביצוע הקריאטיבי הכולל של התדריך ומספר הצפיות בסרטון, הדירוגים, התגובות, ההצבעות וכלל העקבות המקוונים שיותיר הסרטון המועמד ברשת. הפרס לזוכים היא נסיעה שכל הוצאותיה שולמו להשתתפות בתחרות הסרטים Young Lions כצוות של YouTube – חשיפה פנטסטית לכל יוצר סרטים יצירתי השואף להשיג דריסת רגל בעולם הפרסום או בתעשיית הקולנוע.

שני הזוכים בתחרות הפרסומות בת 48 השעות ייפגשו בקאן כדי להתאחד כצוות של YouTube ולהתחרות מול 37 צוותים אחרים מרחבי העולם בתחרות הסרטים Young Lions. הצוותים יצוידו בטלפון נייד ויינתנו להם 48 שעות בלבד לצלם פרסומת בת 60 שניות למטרות צדקה. 2009 היא השנה הראשונה שבה נפתחה ההשתתפות בתחרות הקולנוע Young Lions בפני מועמדים מכל רחבי העולם באמצעות YouTube.

◄ השופטים בתחרות

• רורי סאת’רלנד, סיו”ר, קבוצת אוגילבי, בריטניה
• אלכסנדר גאמה, נשיא, NeoGama BBH, ברזיל
• ניק לאו, סגן נשיא בכיר ומנהל קריאטיבי ראשי, RGA, ארה”ב
• סטפן זיבראס, מנהל קריאטיבי, BETC, Euro RSCG צרפת
• יויה פורוקאווה, מנהל קריאטיבי בכיר, Dentsu Inc., יפאן
• אריאל אברמוביצ’י, הזוכה בתחרות הקולנוע Young Lions 2008, BBDO, ארגנטינה
• ברונו אקנפורה, הזוכה בתחרות הקולנוע Young Lions 2008, BBDO, ארגנטינה

◄ אודות פסטיבל הפרסום הבינלאומי Lions בקאן

פסטיבל הפרסום הבינלאומי Lions בעיר קאן, צרפת, נערך מאז 1954 והינו נקודת המפגש היחידה והגלובלית באמת לאנשים המתעניינים ביצירתיות בתקשורת.

ביוני 2009, יתכנסו אנשי התעשייה פעם נוספת כדי לחגוג את עבודות הפרסום הטובות ביותר של השנה האחרונה ולדון באתגרים הניצבים כיום בפני תעשיית הפרסום והשיווק.

לאתר התחרות – והרשמה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

דילוג לתוכן