ריימן, תהיה אחראית על כלל מערך שירות הלקוחות של חברת YCD Multimedia, מולטימדיה בישראל ◄ החברה משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונות, האירוח, הבנקאות והרכב ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם
עירית ריימן מונתה למנהלת תחום שרות לקוחות בחברת מולטימדיה YCD ישראל
עירית ריימן (28), מונתה למנהלת תחום שירות הלקוחות בחברת YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים לבתי עסק. במסגרת תפקידה תהיה ריימן אחראית על כלל מערך שירות הלקוחות של YCD מולטימדיה בישראל.
בין תפקידיה הקודמים שימשה ריימן סגנית מנהלת מרכז בחברת ברליץ. לגב’ ריימן, תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל-אביב.
חברת YCD Multimedia, שהוקמה בשנת 1999 ע”י נועם לבבי ו-דני זאבי, מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים.
באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית והדרכות.
כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת; מקדונלס, טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג’ורג’יו ארמני, ו-הוגו בוס, ובארץ דוגמת; בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג’יימס ריצ’רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד.
Add Comment