קהילה

תנובה משיקה מוקד שירות טלפוני נגיש ומותאם לאוכלוסיית אנשים עם מוגבלות

0
0

לקראת יום הנכה הבינלאומי שיחול ביום שלישי, 5 בדצמבר ■ אנשים עם מוגבלויות נתקלים בקשיים רבים אפילו בפעולה פשוטה כמו פנייה למוקד שרות – תנובה ביצעה מהלך ייחודי מסוגו בעולם של התאמת המוקד לכל סוגי המוגבלויות
תנובה משיקה מוקד שירות טלפוני נגיש ומותאם לאוכלוסיית אנשים עם מוגבלות
תנובה משיקה מוקד שירות טלפוני נגיש ומותאם לאוכלוסיית אנשים עם מוגבלות

לקראת יום הנכה הבינלאומי שיחול ביום שלישי, 5 בדצמבר, משיקה חברת תנובה מוקד טלפוני ייחודי מסוגו בעולם המותאם לאוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות. המוקד הוכשר בתאום עם עמותת נגישות ישראל, כך שהוא יתאים לכל סוגי המוגבלויות, כולל כבדי שמיעה, חרשים, לקויי ראייה, עיוורים וכדומה. במוקד ניתן יהיה לקבל מענה לכל סוגי הפניות הצרכניות בנוגע למוצרי תנובה.

בישראל חיים יותר מ-700,000 אנשים עם מוגבלות (יותר מ-10% מהאוכלוסייה), מתוכם אוכלוסיית אנשים עם מוגבלות כוללת אנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים, מוגבלי הליכה, לקויי ראייה ועיוורים, אנשים כבדי שמיעה וחרשים וכדומה.

בשנים האחרונות ניתנה תשומת לב רבה ליצירת נגישות במוסדות ציבור ומדרכות למוגבלי הליכה, אולם טרם הושקע מאמץ דומה במתן מענה למוגבלויות אחרות. רבים אינם יודעים עד כמה פעולה פשוטה כמו פנייה למוקד טלפוני של חברה, יכולה להפוך למשימה קשה עד בלתי אפשרית עבור אדם עם מגבלות כגון; לקות שמיעה או ראייה.

במסגרת התאמת המוקד לטיפול באנשים עם מוגבלויות, נערכו שינויים של טון ומוסיקה במערכת ניתוב השיחות. במערכת הנגישה אין כמעט מוסיקת רקע המקשה על השמיעה של אנשים עם ליקויי שמיעה והיא מאפשרת הגעה ישירה לנציג השירות.

בעתיד מתוכנן אתר האינטרנט של תנובה להיות נגיש לצרכנים עם מוגבלות, שיאפשר התאמת האתר לתוכנות ואביזרי עזר כך שאנשים עם מוגבלות יוכלו לגלוש בחופשיות.

נציגי השירות הונחו לדבר בצורה ברורה, לאט ובסבלנות. באופן כזה גם צרכנים עם ליקויי שמיעה הנעזרים בדרך כלל בקריאת שפתיים יוכלו להבין היטב את הנאמר בשיחת טלפון.

צרכנים עם מוגבלות בשמיעה המתקשים לשוחח בטלפון יכולים לקבל מענה ומידע באמצעות פקס, מכתב מיוחד או דואר אלקטרוני.

לאנשים עם ליקויי ראיה נציג השירות דואג להקריא את הטקסט ומציע לשלוח את המידע במכתב בגופן מוגדל.

סמל הנגישות של המוקד הטלפוני יופיע בהדרגה על מכתבי ומעטפות מוקד הצרכנים.

המוקד הטלפוני – “קו החלב” של תנובה, טלפון; 1800666244 (שיחת חינם).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

יום הזיכרון לשואה ולגבורה

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-76

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות יום העצמאות ה-76

תפילה ליום העצמאות 76

דילוג לתוכן