חברת M3 והאגודה למלחמה בסרטן, מכריזים על שיתוף פעולה לטובת המאבק בסרטן השד M3 פיתחה במיוחד לקראת חודש המודעות לסרטן השד מוצרי POST IT ורודים על כל קניה של המוצרים הורודים חברת M3 ישראל תתרום 10% לאגודה במלחמה בסרטן
חברת M3 פיתחה במיוחד לקראת חודש המודעות לסרטן השד מוצרי POST IT ורודים
חברת M3, קונצרן הענק הבינלאומי, המייצרת בין השאר את המותג המוכר POST IT, פיתחה סדרה מיוחדת של מוצרי POST IT ורודים, במיוחד למען המאבק בסרטן השד ולרגל חודש המודעות למניעת סרטן השד, המצוין בחודש אוקטובר ברחבי העולם.
גם חברת הבת, M3 ישראל, תורמת לקידום המודעות לסרטן השד. החל מחודש אוקטובר ועד סוף 2006 תפיץ M3 ישראל קו של מוצרים ורודים – הצבע המזוהה עם המאבק בסרטן השד – אשר יימכרו בקו הקופות ברשת “אופיס דיפו” ברחבי הארץ.
על כל קנייה של המוצרים הורודים תתרום M3 ישראל רווח של 10% לאגודה במלחמה בסרטן, לטובת המאבק בסרטן השד.
חברת M3 ישראל הינה חברת בת של 3M העולמית, קונצרן הענק מארה”ב, בעל מחזור מכירות של כ-21 מיליארד דולר, המייצר מגוון עצום של למעלה מ-50,000 מוצרים מתחומים מגוונים, כגון; בטיחות, גרפיקה, תחבורה, רפואה, תעשייה-סרטים, סרטי הדבקה ליטוש, מיגון נשימה ושמיעה, הייטק, טכנולוגיה, אלקטרוניקה מחשבים, ציוד משרדי, עזרי ניקיון ועוד בלמעלה מ-200 מדינות בעולם.
את מוצרי M3, הידועים באיכותם הגבוהה, ניתן למצוא בשוק הישראלי תעשייה, בבתי חולים, במשרד, בבית, במפעלים, בסביבות עבודה, בכבישים ובדרכים.
סרטן השד ישראל 2006
חברת M3, פיתחה סדרה מיוחדת של מוצרי POST IT ורודים
סרטן השד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ובעולם המערבי בכלל. על פי נתוני האגודה למלחמה בסרטן, כ- 4,000 נשים, מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד וכ- 900 מתות מהמחלה. אחת מכל שמונה נשים בישראל, עלולה לחלות בסרטן השד וככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ-90%. מנתוני האגודה למלחמה בסרטן, מסתמן, כי מספר הנשים אשר מחלימות מסרטן השד עולה בהתמדה בזכות הגילוי המוקדם ובזכות שיפור דרכי הטיפול והגברת המודעות הנרחבת בארץ.
על האגודה למלחמה בסרטן
האגודה למלחמה בסרטן, הוקמה בשנת 1952 מאז היא מובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל. המאבק במחלת הסרטן נוגע לכלל הציבור במדינת ישראל.
ההתמודדות עם מחלת הסרטן מהווה יעד לאומי ולכן פעילויות האגודה למלחמה בסרטן חשובות ורלוונטיות לכלל הציבור – בריאים וחולים. האגודה מפעילה אלפי מתנדבים בכ-70 סניפים בכל רחבי הארץ ממטולה ועד אילת ופעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב משרד ממשלתי כלשהו.
הוצאות השכר והתפעול של האגודה למלחמה בסרטן מהוות כ-10% בלבד מסך כל תקציבה השנתי, עובדה הראויה לציון בקנה מידה לאומי ובין לאומי כאחד.
על היוזמות אליהן מופנות התרומות לאגודה למלחמה בסרטן, תרומות הציבור מאפשרות לאגודה למלחמה בסרטן לממן עשרות מחקרים של רופאים וחוקרים שנועדו להביא למציאת תרופה למחלה, לבצע פעילויות הסברה במטרה להגביר המודעות למחלות הסרטן בקרב הציבור הרחב, ליזום ולבנות תוכניות לאומיות לאבחון מוקדם של סוגי מחלות סרטן שונות אשר גילוין המוקדם מביא לאחוזי ריפוי גבוהים יותר, לתמוך כספית בחולי סרטן נזקקים, לסייע לילדים חולים בהשלמת חומר הלימודים, להפעיל קייטנות נופש לחולי סרטן ולבני משפחותיהם, לרכוש מכשירים רפואיים חדשניים ומתקדמים למרכזים הרפואיים לטיפול בחולי הסרטן, להקים מחלקות לחולי סרטן בבתי החולים ברחבי הארץ ולממן את העסקתן של אחיות ועובדות סוציאליות, המסייעות לחולי הסרטן בבתי החולים ובמרפאות בקהילה ולפעול לטובת חולי הסרטן בישראל ולקידום זכויותיהם.
על חולי הסרטן בישראל
היום חיים בישראל כ-120,000 חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב. נתוני רישום הסרטן הלאומי במשרד הבריאות, מראים שמדי שנה נוספים בארץ כ-23,500 חולי סרטן חדשים, אך הודות לקידום המחקר ושימת דגש על שיפור אמצעי האבחון, הגילוי המוקדם והטיפול, חל גידול משמעותי במספר האנשים הנרפאים מן המחלה ושיפור ניכר באיכות חייהם של המטופלים.
Add Comment