נחנך הכביש, המחבר ישירות בין קריית השרון לאזור התעסוקה החדש ולכבישי הגישה הישירים אל כביש החוף. שר התחבורה שטרית: נשקיע בנתניה 32 מיליון שקלים בתשתיות וכבישים
השר שיטרית; “להצדיע לך, גבירתי ראש העירייה”
“כשאני מסייר בנתניה יכול אני רק להצדיע לך, גבירתי ראש העירייה”, במילים חמות אלה פתח שר התחבורה, מאיר שטרית, את נאומו במהלך גזירת הסרט ופתיחת הכביש המחבר בין מזרח נתניה ואזור התעשיה הישן לאזור התעשיה החדש וכביש החוף.
בעלות של 18 מיליון שקלים נחנך הכביש, שאמור לשמש את עשרות אלפי תושבי נתניה והסביבה, באמצעות חיבור ישיר בין קריית השרון לאזור התעסוקה החדש ולכבישי הגישה הישירים אל כביש החוף.
עד סוף השנה, אמורות להסתיים עבודות הכנת כבישי הגישה לכביש החוף בגשר השלום.
השר שטרית, ציין, כי “בראותי מהפכה כזו, שנעשתה בזמן קצר כל-כך, אני לא יכול להשאר אדיש. אני אוהב להעניק תקציבים במקומות שבהם יש תוצאות. ישנן ערים שלא מצליחות לנצל התקציבים…
בנתניה המצב הפוך. השנה יעמדו לרשות נתניה תקציבים בסך 32 מיליון שקלים לשיפור התשתיות והכבישים. אני סומך על מרים, (ראש העירייה) שתמשיך במהפך ובמהפיכה”. סיכם שטרית, שר התחבורה.
פיירברג-אכר; “שמחה שהצלחנו לסיים את הפרויקט”. ארכיונעים.
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג – איכר אומרת על הכביש החדש; “הבטחתי לתושבי מזרח נתניה להשלים את הפרויקט וליצור גישה נוחה לשכונה ואני שמחה שהצלחנו לסיים את הפרויקט במהירות. אין לי ספק שהכביש החדש יוסיף וישפר את איכות החיים של תושבי העיר ויגרום גם לפיתוח מואץ של שני אזורי התעסוקה שיהיו מחוברים מעתה בכביש ישיר” – אמרה בגאווה פיירברג-איכר.
עלות הקמת הכיכר והסדרי התנועה החדשים כ-2.5 מליון ₪ זאת בנוסף לעבודות שבוצעו בעבר בכביש בעלות של 1.5 מיליון ₪ נוספים.
השלמתו של רחוב האורזים הייתה תלויה במשך זמן רב בהסכמתה של המועצה האזורית חוף השרון שקטע קטן מהכביש עובר בשטחה. במשך תקופה ארוכה עיכבה חוף השרון את הסכמתה ורק לאחרונה, הסירה את התנגדותה דבר שאפשר את סיום הפרויקט.
Add Comment