זהו המסר של הקמפיין מטעם חברת “ג’ונסון אנד ג’ונסון” היוצאת בקמפיין פרסום חדש לסדרת טיפוח הפנים החדשה של “ניוטרוג’ינה” – סדרת “ויזיבלי ינג” (“Visibly Young”). תקציב הקמפיין $500,000.
Johnson&Johnson Visibly Young_t180k-n_01.jpg
חב’ “ג’ונסון אנד ג’ונסון” משיקה בימים אלה את הקרם “Visibly Young”, של המותג “ניוטרוג’ינה”, שיוצא לראשונה בסדרת אנטי-אייג’ינג (נגד קמטים) ומרחיב את פעילותו בתחום טיפוח הפנים. תקציב קמפיין הפרסום לסדרת “ויזיבלי ינג” Visibly Young” –$500,000.
סדרת “ויזיבלי ינג” שפירושה המילולי “צעיר באופן הנראה לעין” נלחמת בסימני הגיל ע”י מרכיב חדש אשר לראשונה, נעשה בו שימוש בקרם נגד קמטים – נחושת פעילה, הנמצא בכל אחד ממוצרי הסדרה ורשום כפטנט של חב’ “ניוטרוג’ינה”.
הנחושת הפעילה הינה מינרל טבעי הבונה קולגן ומסייע לשמור על מראה עור צעיר. ההבטחה; הקמטים מופחתים והעור הופך מוצק יותר.
קרם הלחות Visibly Young מומלץ ונצרך ע”י דרמטולוגים.
סדרת “ויזיבלי ינג” כוללת 3 מוצרים – קרם יום עם SPF15, קרם לילה וקרם עיניים.
משרד הפרסום – Linial DDB
הקמפיין ישודר בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוצי הטלוויזיה הרוסית, שלטי חוצות ובמגזיני הנשים השונים.
Add Comment