המיתוג החדש ילווה בסיסמא; “צמיגים קונים רק ממקצוענים”
חברת אליאנס חדרה, תשקיע כ-250 אלף שקל, במיתוג מחדש לרשת הצמיגיות של החברה, תחת השם “צמיג מאסטר”.
alliance Tire master_t180k-n_01.jpg
המיתוג החדש יכלול קמפיין פרסומי ובין היתר יוקרנו שקופיות חסות לרשת שיעלו בתכניות טלוויזיה ומשחקי ספורט וכן פעילות קידום מכירות בסניפים הפזורים ברחבי המדינה.
החסות, באמצעות משרד הפרסום GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי) וילוו בסלוגן: “כי צמיגים קונים רק ממקצוענים”.
תמיר ויג, מנהל השיווק בחברה, אמר, כי “תהליך מיתוג רשת הצמיגיות הינו חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, שנועד להעלות את המודעות הציבורית לחשיבות הבטיחותית של הצמיגים וכן לחשיבות מקצוענות השירות והאמינות של רשת ’צמיג מאסטר’”.
Add Comment