כאן נתניה

בעקבות התלונות על זמינות השירות: “מי נתניה” תשפר השירות לתושבים

0
0

תשפר את מערך התקשורת ותשנה את שיטת הגבייה; מעתה תחולק העיר לשלושה אזורים וכל אזור יקבל חשבון מים במועד אחר.
בעקבות התלונות על זמינות השירות:
בעקבות ריבוי התלונות אשר התקבלו, לאחרונה, באשר לזמינות השירות בתאגיד מי נתניה וכן באשר לגובה התשלומים שנקבעו, בעיקר באזור מזרח העיר ורמת פולג, הורה מנכ”ל מי נתניה, רוני איכר, על החלפת ושידרוג כל מערכת התקשורת במוקד שירות הלקוחות.

roni ikar_mei-netanya_t180k-n_02.jpg

עלות כל המערכת החדשה במוקד לצרכנים, מוערכת בסכום של 150 אלף ש”ח. המערכת החדשה, נמסר לאופירה חסיד, כתבת “קול השרון”, הינה מתקדמת ומותאמת למרכזים המשרתים קהל גדול.

רוני איכר, מנכ”ל מי נתניה, כי בכוונת התאגיד לשנות את שיטת הגבייה. אם בעבר חולקו כל חשבונות המים, בתאריך אחד, לכל תושבי העיר, הרי מעתה תחולק העיר לשלושה אזורים וכל אזור יקבל חשבון מים במועד אחר.

באמצעות שיטה זו, מעריכים בתאגיד מי נתניה, במידה ויתעורר צורך לפנות לבירורים, לא יווצר לחץ על מרכזיית הטלפונים ולא על משרד שירות הלקוחות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

דילוג לתוכן