Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

שירלי בוגנים נבחרה לדגמן לבני נשים פמינה

0
0

על הופעתה בקמפיין תקבל שירלי בוגנים כ- 60,000$ ■ דרור בלומנשטוק, סמנכ”ל חברת פמינה: “זו הפעם השנייה בה בוחרת “פמינה” בשירלי בוגנים כפרזנטורית של החברה.

שירלי בוגנים נבחרה לדגמן ההלבשה התחתונה של פמינה

חברת ההלבשה התחתונה המובילה פמינה בחרה בדוגמנית שירלי חברת ההלבשה התחתונה המובילה “פמינה” בחרה בדוגמנית שירלי בוגנים כפרזנטורית! על הופעתה בקמפיין תקבל שירלי בוגנים כ-$60,000.

דרור בלומנשטוק, סמנכ”ל חברת פמינה: זו הפעם השנייה בה בוחרת “פמינה” בשירלי בוגנים כפרזנטורית של החברה. “פמינה” פונה לקהל יעד של נשים ישראליות בכל גיל. בחרנו בשירלי מכיוון שאנחנו מאמינים שהיא מייצגת את היופי הישראלי האותנטי ומהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי!”.

בשנה האחרונה, השתתפה שירלי, בתכנית הריאליטי “רוקדים עם כוכבים” והובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, מותג האופנה Macy’s, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל.

תקציב הפרסום של חברת “פמינה” באמצעות משרדו של גולן נהרדעא הינו $350,000 לשנה.

לאחרונה, נכנסה “פמינה” לתחום המידות הגדולות בחזיות, בהשקעה של 2 מליון ₪.

מהלך הכניסה לתחום כולל תהליך פיתוח מורכב של גזרות, שיטת תפירה ייחודית ושיווק ל כ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם כניסתה לתחום המידות הגדולות צופה “פמינה” עליה של כ-20% במכירות.

אודות חברת פמינה;

חברת “פמינה” מציעה קולקציית הלבשה תחתונה איכותית ומגוונת הכוללת כ-50 דגמים שונים בכל עונה, במחירים אטרקטיביים הנעים בין 129-179 ₪.

חברת “פמינה” נוסדה בשנת 1960 על ידי צבי בלומנשטוק. בראשית דרכה הייתה “פמינה” עסק
שהתמחה בעיקר בייצור ובשיווק חגורות בטן לנשים, על בסיס פטנט בלעדי.

עם כניסתו של הדור השני לניהול העסק, מיכאל בלומנשטוק ושושנה גור, הועתק מרכז הפעילות לתחום החזיות. כיום
משווקת “פמינה” ל כ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומייצרת בשוק המקומי ומעבר לים.

________

צילום: יוסי גוזלן.

תגובות
0
0



Exit mobile version