Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

ראש העיר נתניה התנגדה: הוועדה הארצית לתכנון ובניית תשתיות נכנעה

0
0

הקמת הכביש הייתה מעמיסה על התנועה בכביש 2 (כביש החוף) העמוס לעייפה גם כך.

ראש העיר נתניה התנגדה: הוועדה הארצית לתכנון ובניית תשתיות נכנעה

הועדה הארצית לתכנון ובניה של תשתיות לאומיות בראשות האדריכל שמאי אסיף הוציאו חוות דעת לגבי החלת ועדת המשנה מס’ 14. להלן לשון ההחלטה; “לאמץ את החלטת ועדת המשנה הועדה ערה, כי ביצוע תת”ל (תוכנית תשתית לאומית) 15, עלול להגביר את העומס בכביש 2 מצפון לתוכנית.

הועדה מפנה תשומת לב יוזמי ומגישי התוכנית לצורך בשדרוג כביש מספר 2 מקטע החיבור האלכסוני ועד פאתי נתניה, לרבות תכנון וביצוע”.

המלצת הועדה באה על רקע ההתנגדות של עיריית נתניה והעומדת בראשה מרים פיירברג-איכר להקמת כביש רוחב צפונית לרעננה המתמזג עם כביש 20 וכביש 2.

העירייה, בראשות פיירברג-איכר, התנגדה לתוכנית בטענה, כי הקמת הכביש תעמיס על התנועה בכביש 2 (כביש החוף) העמוס לעייפה גם כך.

כתחליף הציעה העירייה להסרת ההתנגדות להוסיף מסלול נוסף לכביש 2, בכדי שניתן יהיה להתמודד עם לחץ התנועה, התנגדות שזכתה כאמור להמלצת הוועדה הארצית.

דובר עיריית נתניה, מסר, לפורטל כאן נעים, כי: “התנגדות זו מתווספת למאבקים אותם מנהלת עיריית נתניה להקלת העומס והשתלבות תושבי נתניה בכלל ורמת פולג בפרט בבואם להשתלב בכביש 2 בשעות העומס.

תגובות
0
0



Exit mobile version