הוקם על-ידי המעצב אופיר גפקוביץ בעל סטודיו לעיצוב דיגיטלי Gafko – Smartly Creative ■ עסקים רבים אינם משדרים תדמית אחידה מבזבזים זמן וכסף בפרסום ושיווק – מסביר גפקוביץ’ וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.
אתר מיתוגים – סטודיו מקצועי לבניית תדמית וזהות עסקית עלה לאוויר
בג’ונגל של הפרסום ויחסי הציבור עלה היום (חמישי) בשעה טובה לרשת האינטרנט אתר מיתוגים – סטודיו מקצועי לבניית תדמית וזהות עסקית המעסיק צוות מעצבים, יוצרי מולטימדיה, קופירייטרים, רעיונאים ואנשי שיווק ואסטרטגיה מהשורה הראשונה עליהם מנצח בכישרון רב ומוכח המעצב אופיר גפקוביץ.
בכוונת גפקוביץ מייסד האתר מיתוגים לספק חבילות תדמית לעסקים. המכילות מרכיבים הקובעים את הזהות החזותית והמילולית של העסק על-מנת להבליטו מול מתחריו. לדבריו, הוא מאמין שכל חברה חייבת לשדר שפה תקשורתית ייחודית ואחידה.
למעשה, מסביר גפקוביץ; “תדמית בה הזהות החזותית והמילולית הם חלון הראווה היוצר את הרושם הראשוני שנחקק בזיכרון הלקוח. ליצירת רושם ראשוני חזק בעל השפעה הנחקקת בזיכרון אין הזדמנות שנייה. וחשוב לזכור גם זאת”.
“כדיי ליצור את אותו “זיכרון גורלי” קיימים מספר אלמנטים שאי אפשר בעולם של היום כמו; עיצוב לוגו, בחירת פונט (גופן) התואם את המסר המועבר לקהל היעד, בחירת קו גרפי, בחירת שם לעסק, סלוגן, כתיבת חזון החברה או המוצר, תמליל לאתר האינטרנט ועוד”.
לדברי גפקוביץ; “אחידות זה שם המשחק” כך שעסקים, שאינם משדרים תדמית אחידה מבזבזים זמן וכסף בפרסום ושיווק. כשאין אחידות חזותית, לא נוצר קשר בין העסק לקהל היעד וכאשר קהל היעד אינו זוכר את העסק שום אסטרטגיה לא תצלח…”.
גפקוביץ, שהוא בעל סטודיו לעיצוב דיגיטלי Gafko – Smartly Creative, עם ניסיון של 6 שנים אינטנסיביים ועשירים בתחום האינטרנט ומשמש כיועץ בתחום העיצוב ופלאש לחברות מסחריות בארץ ובעולם ומרצה לעיצוב אינטראקטיבי באוניברסיטה הפתוחה” העמיד ב”מיתוגים” צוות הכולל; מעצבים, יוצרי מולטימדיה, קופירייטר ורעיונאי ואנשי שיווק ואסטרטגיה מהשורה הראשונה.
בעלי חברות ועסקים המעוניינים בפרטים נוספים להלן, קישור לאתר; מיתוגים.
Add Comment