תחומי החיפוש העיקריים בקרב המשתמשים במנועי חיפוש: תיירות (80%) ומוצרי חשמל (76%) ■ 58% עדיין חוששים מרכישה באינטרנט בשל אפשרות ניצול ותרמית בכרטיס האשראי
67% מהמשתמשים במנועי חיפוש נעזרים ב-Google כמנוע החיפוש העיקרי שלהם
מתוך מחקר ש-Google, ערכה באמצעות חברת TNS טלסקר. עולים מספר נתונים, מרתקים על דרך החיפוש של הישראלים במנועי החיפוש. המחקר התבסס על סקר שנערך בקרב 600 איש בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסיה הבוגרת בישראל. הינה לקט מן הממצאים;
79% מהישראלים הגולשים באינטרנט משתמשים במנועי חיפוש בכדי למצוא מידע על מוצרים ושירותים או בכדי לרכוש אותם.
56% מהמשתמשים במנועי חיפוש ביצעו את הרכישה האחרונה שלהם לאחר שימוש במנוע החיפוש באמצעות הטלפון או בחנות עצמה ולא באמצעות הרשת.
הסיבות המרכזיות לכך, הן בגלל שרצו לראות את המוצר באופן בלתי אמצעי (76%), בגלל שרצו לדבר עם מישהו (64%) ובגלל שחששו מתרמית בכרטיס האשראי (58%).
40% מהמשתמשים במנועי חיפוש ביצעו רכישה באמצעות האינטרנט.
47% מהאוכלוסיה מתכננת לרכוש בעיקר אוף-ליין לאחר ביצוע סקר שוק באינטרנט; 22% מתכוונים בעיקר לרכוש באמצעות הרשת.
תחומי החיפוש העיקריים בקרב המשתמשים במנועי חיפוש: תיירות (80%) ומוצרי חשמל (76%).
67% מהמשתמשים במנועי חיפוש נעזרים ב-Google כמנוע החיפוש העיקרי שלהם.