יעל זכריה, מנכ”ל נענע; שיתוף הפעולה בין נענע לגוגל, המגיש לגולשי נענע את שילוב שירותי החיפוש יאפשר לנענע לספק לגולשיה שירות חיפוש טוב יותר”
שת”פ בין נענע ו-Google לשדרוג שירותי החיפוש בפורטל
נענע, פורטל הבידור והפנאי של ישראל, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם Google לשדרוג שירותי החיפוש בפורטל. גולשי נענע ייהנו מגישה ישירה לשירותי חיפוש התוכן של Google כחלק אינטגראלי מפלטפורמת החיפוש של נענע ובמקביל ימשיכו גולשי הפורטל ליהנות מאינדקס האתרים הגדול והמקיף הקיים בנענע. כך ייהנו הגולשים משירות One Stop Shop לחיפוש.
השירות החדש ירחיב את מגוון שירותי החיפוש שמספק כיום נענע לגולשיו: הם יוכלו ליהנות הן מ-60,000 האתרים שנבחנו ודורגו באינדקס של נענע והן מהאתרים הנמצאים ברשת כולה, על פי תוצאות החיפוש של Google.
התוכנית Google AdSense for Search, תהווה חלק אינטגרלי מפורטל נענע ותתרום הן לתועלתם של הגולשים שיחשפו להודעות טקסט (AdWords) המכוונות למילות החיפוש שלהם והן למפרסמים.
“חיפוש הוא השימוש המדורג ראשון מבין שימושי האינטרנט מזה מספר שנים (TNS/Teleseke Internet Monitor –12.05 91.8%), שיתוף הפעולה בין נענע לגוגל, המגיש לגולשי נענע את שילוב שירותי החיפוש יאפשר לנענע לספק לגולשיה שירות חיפוש טוב יותר”, מסרה יעל זכריה, מנכ”ל נענע. “שירות זה מתווסף לסל השירותים והכלים המתקדמים המוצעים לגולשי נענע, בהם נענע מייל (המבוסס Microsoft Outlook 2003), ICQ, ישרא-בלוג, הפקות המקור של נענע TV ועוד”.
מ-Google נמסר, “באמצעות שירות for Search AdSense אנו מספקים לשותפים שלנו אפשרות להכנסות נוספות על ידי הצגת מודעות AdWords רלוונטיות לתוצאות החיפוש”.
אודות נענע
פורטל נענע מבית נטוויז’ן הוא בין הפופולארים בישראל, עם למעלה מ-2.2 מיליון גולשים ייחודיים בחודש ולמעלה מ-300,000 כניסות מדי יום.
אינדקס האתרים של נענע הפופולארי ביותר מסוגו ברשת, עם למעלה מ-350,000 חיפושים ביום, 5 מיליון צפיות בחודש בכתבות הווידיאו המקוריות, עשרות אלפי גולשים ביום בצ’טים ובפורומים של האתר, ולמעלה מ-50 אלף הורדות יומיות של תוכנות ומשחקים.
נטוויז’ן היא חברה ציבורית שניירות הערך שלה נסחרים בבורסה בת”א (נטזן).