“חג הפסח מגדיל באופן טבעי את הביקוש למוצרי בשר בקר טרי, המהווה בסיס להכנת מנה עיקרית חגיגית לארוחת ליל הסדר וארוחות החג שבעקבותיה”, מסר רמי לוי, סמנכ”ל שיווק וסחר תשלובת בקר תנובה.
תנובה; ביקוש גבוה במיוחד נרשם למוצרי השירות העצמי; קוביות לקדירה סטייקים ורצועות להקפצה
ביקוש גבוה למוצרי בשר בקר לקראת חג הפסח. תשלובת בקר תנובה, משווקת מותג הבקר הטרי “אדום אדום”, מדווחת על עליה במכירות מוצרי בשר בקר טרי במהלך חודש מרץ עם גידול של 100% במכירות בשבועיים הראשונים של החודש וגידול נוסף של 150% במכירות החברה החל מאמצע חודש מרץ.
הגידול במכירות מתייחס למוצרי בקר תנובה הנמכרים במדפי השירות העצמי, כמו גם לנתחי הבשר הנמכרים בקצביות הרשתות. ביקוש גבוה במיוחד נרשם למוצרי השירות העצמי; קוביות לקדירה סטייקים ורצועות להקפצה וכן לנתחי בשר לטחינה, אנטריקוט וכתף בקר שנמכרו בקצביות הרשתות.
“חג הפסח מגדיל באופן טבעי את הביקוש למוצרי בשר בקר טרי, המהווה בסיס להכנת מנה עיקרית חגיגית לארוחת ליל הסדר וארוחות החג שבעקבותיה”, מסר רמי לוי, סמנכ”ל שיווק וסחר תשלובת בקר תנובה.
לוי, הוסיף; “אנו ב”תשלובת”, נערכים לקראת החג במישורים שונים, החל בהתאמת מלאי המוצרים לביקוש הגובר, דרך תדרוכים מתאימים לקראת החג למנהלי הקצביות והקצבים ברשתות המבוצעים במרכזי ההדרכה של בקר תנובה וכלה בפעילות ישירה מול הצרכנים ברשתות של חלוקת מתכונים ייחודיים לחג, וצילומי הצעות הגשה”.
Add Comment