Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

10 טיפים לשירות איכותי

0
0

מרכיבי איכות של שירות בעיני הלקוח
1. אמינות – החברה ישרה, הוגנת ודואגת לאינטרסים של הלקוח. אמינות נבנית עם הזמן וכך גם המוניטין של החברה.

2. אדיבות – נימוס, יחס אדיב וידידותי. נתינת כבוד ללקוח והתחשבות מקסימלית בלקוח.

3. הבנה – הכרת צורכי הלקוח ורצונותיו.

4. תקשורת – הקשבה ללקוח, העברת מידע עדכני וברור ללקוח.

5. מהימנות – מבטאת בכך שהלקוח סומך עליך בעינים עצומות.

6. היענות – הנכונות והמהירות לספק את השירות.

7. נגישות – הנוחות להגיע אל ספק השירות, זמנים גמישים ללקוח. מיקום נוח למתן השירות.

8. ייצוגיות – הופעה נקיה ומסודרת של העובד הבא במגע עם הלקוח.

9. ביצוע – עקביות והיכולת לבצע את דרישות הלקוח.

10. ביטחון – שמירה על סודיות בכל ענייניו של הלקוח, הקטנת הסיכונים של הלקוח ויצירת ביטחון אצל הלקוח בכך שקיבל את השירות הטוב ביותר! הטיפים באדיבות זולו

תגובות
0
0



Exit mobile version