את קמפיין תוביל הסיסמא – “יחד לעתיד של מרפא”. בישראל, בשנות האלפיים, חיים למעלה מ-25,000 סוכרתיים אשר חייהם תלויים על חוד המחט, כאשר המספר גדל והולך מדי שנה.
Campaign-Jdrf_430X80k-n_9-2-06_01.jpg
סמדר שיר, התנדבה להוביל את קמפיין הפרסום החדש של האגודה לסוכרת נעורים, תחת הסיסמא – “יחד לעתיד של מרפא”. הקמפיין יעלה בתאריך 15.2.06, בעיתונות הארצית והמקומית, ברדיו ובטלוויזיה, לקראת יום ההתרמה לאגודה, שייערך בתאריך 28.2.06.
סמדר שיר, סופרת, עיתונאית ואם לשישה, החליטה להירתם למען האגודה לסוכרת נעורים בעקבות פגישות עם כמה ילדים שסיפרו לה על ההתמודדות היומיומית עם הזריקות, המשאבה והידיעה שזוהי מחלה חשוכת מרפא, בינתיים.
לדברי סמדר שיר, “קיבלתי הצעות רבות לקמפיינים שונים, בעיקר בתחום הילדים – בגדים, מוצצים, מוצרי מזון ומה לא – ותמיד אמרתי ’לא, תודה’, גם כדי לא ליצור התנגשות עם עבודתי העיתונאית ובעיקר מפני שהעדפתי לחכות למשהו שיש בו תרומה לקהילה”.
שיר; העדפתי לחכות למשהו שיש בו תרומה לקהילה. צילום, מתוך הקמפיין
שיר, מוסיפה, כי; “כשהתחלתי להיכנס לנושא של סוכרת נעורים פגשתי את פעילי האגודה, שהם הורים לילדים סוכרתיים והפעילות שלהם מובנת. איזה הורה לא יהפוך עולמות למען בריאות ילדו? החיבור שלי בא ממקום שונה. כאם לשישה ילדים בריאים, ברוך השם, אני מרגישה שזו הדרך שלי להגיד; תודה”.
הקמפיין הופק בהתנדבות, זו השנה השישית, על ידי משרד הפרסום פובליסיס אריאלי.
חייהם של 25,000 תלויים על חוד המחט
האגודה לסוכרת נעורים בישראל הוקמה בשנת 1981 על ידי קבוצת מתנדבים, הורים לילדים החולים בסוכרת נעורים, במטרה לפעול לשיפור איכות חייהם של הילדים ולקדם את המחקר הרפואי למען מציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה.
JdrfLogo_t180X123k-n_9-2-06_01.jpg
סוכרת יכולה להופיע אצל כל אחד בכל זמן, זוהי מחלה חשוכת מרפא, בעלת סיכונים ממשיים, אשר מצריכה טיפול בזריקות אינסולין לכל החיים.
בישראל, בשנות האלפיים, חיים למעלה מ-25,000 סוכרתיים אשר חייהם תלויים על חוד המחט, כאשר המספר גדל והולך מדי שנה.
Add Comment