0
0
כדי להוביל את הקמפיין הקייצי שבועיים לפני הצילומים שירז הפסיקה לאכול “ג’אנק-פוד” שכולל את המאכלים האהובים עלייה ביותר: פיצה ונקניקיות
הדוגמנית המובילה שירז טל, נבחרה להוביל את קמפיין ההלבשה התחתונה של חברת “פמינה” לשנת 2006. שירז ממחישה את המראה הישראלי הייחודי ומייצגת את האישה הישראלית העדכנית והמשוחררת.
<!–siraztal23-1-06_01.htm–>צלם; מנחם עוז
סטיילינג; אייל אזרזר
ארט דירקטור; דורון עדות
איפור; אסף בבו
שיער; אודרי שוקרון
הפקה; גולן נהרדע
תגובות
0
0
Add Comment