קדימה-צורן

סליחה שהצבענו גולברי

0
0

בנוסח זה הביעו תושבי קדימה-צורן את מחאתם כנגד ראש המועצה, יצחק גולברי. גולברי; “אני עם שפנים לא מתעסק”
סליחה שהצבענו גולברי
גולברי; “אני עם שפנים לא מתעסק…”

עשרות מודעות, המעוצבות כמודעת אבל, פוזרו ברחבי קדימה-צורן בערב יום הכיפורים, כשהנוסח חד משמעי: “סליחה שהצבעתי גולברי”.

בכך מתברר ביקשו מספר תושבים שלא הזדהו בשמם, להביע מחאתם על תפקודו של ראש המועצה בשנתיים האחרונות, יצחק גולברי.

גולברי, מצידו מסר לקובי אילן, כי; “ברור שהמודעות הודבקו על בסיס אישי. התושבים בקדימה-צורן מרוצים מתפקודי וזה נראה בבירור גם בסקרים וגם בתוצאות; מחיקת גירעון אדיר תוך שנתיים…

… מי שעשה את זה, כנראה יש לו משהו אישי כנגדי. אני עם שפנים לא מתעסק יש לי גזר בגינה והם מוזמנים לבוא ולשחק” סיכם ראש המועצה גולברי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: [email protected]

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לתקשורת

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

אחרי החורף האביב הגיע

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

ישראל חוגגת 78