חברת “ניו ווייס” עושה שינוי תדמיתי לשיווק הרשתי בפעם הראשונה בישראל בעלות של חצי מליון שקל שכרה בימים אלו את משרד “שירון” יחסי ציבור, שיטפל בתדמית הלא אהודה של השיווק הרשתי בישראל.
בניין משרדי חברת ניו ווייס ישראל, נתניה
חברת ניו ווייס ישראל הפועלת בארץ (ומשרדיה ממוקמים בנתניה) החל משנת 1998 ומוכרת יותר מ-200 מוצרי בריאות, טיפוח אישי ומוצרים לשימוש ביתי בשיטת השיווק הרשתי, שכרה בימים אלו את משרד “שירון” יחסי ציבור, שיטפל בתדמית הלא אהודה של השיווק הרשתי בישראל.
המטרה, להעביר מסר לציבור ששיטת השיווק הרשתי של חברת ניו ווייס היא למעשה שיטת שיווק יעילה והוגנת ביותר.
בשיטת השיווק הרשתי הצרכנים רוכשים מוצרים באיכות גבוהה מהיצרן וממליצים על המוצרים לצרכנים נוספים ועל ידי כך בונים רשת של צרכנים, כאשר היצרן מתגמל כל אחד בהתאם לנפח המכירות של הרשת שהקים. בדרך זו ההזדמנות שווה לכולם, אין אף אחד בראש, כל אחד נמצא בראש הארגון שהקים.
בארץ, אנשים נוהגים להשוות שיטה זו לשיטת ה”פירמידה” ולכן נרתעים ממנה, אבל האמת היא ששיטת השיווק הרשתי מבוססת על מכירה או קניה של מוצרים ואינה קשורה לשיטת ה”פירמידה”. משחקי “פירמידה” מבוססים על השקעה כספית בלבד.
בחברת ניו ווייס ישראל מקווים ששינוי תדמית ימשוך יותר מפיצים לתחום ויוציא את אלו העושים מניפולציות, מבטיחים הבטחות שווא ומחייבים מפיצים לרכוש מלאי גדול.
לחברת ניו ווייס העולמית יש משרדים ומפיצים בינלאומיים ביותר מ-23 מדינות בעולם. שיעור המכירות הגלובאלי של ניו ווייס עולה על 700 מיליון דולר בשנה והוא נמצא בקידום מתמיד.
סניף ניו ווייס הישראלי – “ניו ווייס בע”מ” (ישראל) נפתח, כאמור, לראשונה בשנת 1998, וצמח בהדרגה למימדיו הנוכחיים. מקום מושב הנהלת החברה – בפארק התעשיה קרית נורדאו מדרום לנתניה.
קומפלקס ההנהלה מכיל בתוכו חדרי ישיבות ומשרדים המשמשים גם את המפיצים הרבים הפוקדים את המקום. משרדי החברה ממוקמים בקרבת כביש החוף ותחנת הרכבת בבית יהושע.