רשת חנויות המתנה “יודקביץ” מציעה לקהל מבחר עצום של פסלים, מנורות, רהיטים, אביזרי נוי, טקסטיל, חפצי נוי לבית, מתנות לחגים, לגבר ולאירועים מיוחדים.
רשת חנויות המתנה יודקביץ, שכרה 350 מ”ר במתחם פולג בנתניה, מחברת רוגוזין, לפתיחת סניף שני של הרשת.
בהקמת הסניף בנתניה, הושקעו כמיליון שקל והרשת תשלם עבורו לפי 20 דולר למ”ר לתקופה של 5 שנים, עם אופציה להארכה של 5 שנים נוספות.
הרשת מכרה עד כה את מוצריה לכ-2,000 חנויות מתנה ופנאי ברחבי הארץ ובכוונת הרשת, לפתוח רשת סניפים עצמאית תחת השם “יודקביץ מתנות”.
רשת חנויות המתנה “יודקביץ” מציעה לקהל מבחר עצום של פסלים, מנורות, רהיטים, אביזרי נוי, טקסטיל, חפצי נוי לבית, מתנות לחגים, לגבר ולאירועים מיוחדים.
בסוף החודש שעבר, נבחר לטפל ביחסי הציבור של רשת חנויות המתנות יודקביץ, משרד יחסי ציבור ניצה הולצמן – ענת בר-לב יוניצמן.
במסגרת עבודת יחסי הציבור, יערך קמפיין החדרה למהלך האסטרטגי אותו מתכננת החברה ליישם במהלך השנה הקרובה עם הפיכתה לרשת חנויות המתנה מהגדולות בישראל.
תקציב הפרסום של רשת יודקביץ, מנוהל ע”י משרד הפרסום “F.B.K BRANDING” בבעלות אבי פרבר.