Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

מנוי להוט דוג

0
0

ההנהלה פשוט מנצלת את האהבה והערצתם של האוהדים לקבוצה. חלק גדול מהאוהדים יבואו לעודד בכל מקרה את הקבוצה ויקנו כרטיסים. כך שלדעתי מדובר ביריקה בפרצופם של האוהדים, כך שגם אם המחירים ירדו שוב ההרגשה הרעה כלפי ההנהלה תישאר

meler_180_t_006.jpg

פרשת המינויים במכבי נתניה, הבהירה לאחרוני הספקנים, שהנהלת מכבי נתניה, היא פשוט הנהלה חלמאית אשר בנוסף למעלתה זו היא גם יורקת בפרצוף של אוהדיה. נתחיל בנתונים; מחיר המינוי למבוגר בעונה האחרונה, שבה נתניה, הייתה בליגת העל, עמד על סכום של 900 שקלים. כעת המחיר המבוקש עומד על 1,200 שקלים!!! עליה משמעותית של 33 אחוזים. תשאלו כל פקיד בנק או אוצר והוא יקבע, כי בהחלט ההעלאה אינה מוצדקת, למה מה קרה?.

גם לקנות מנוי במחיר כזה, זה פשוט לא כלכלי. הינה שיעור מזורז של חשבון פשוט; בהנחה שכרטיס למשחק עולה 70 שקלים, בסכום של 1,200 שקלים אפשר להיכנס ב”כרטיסים רגילים” לכל 16 משחקי הבית בליגה ועוד משחק בגביע הטוטו ואפילו גם לקבל עודף של 10 שקלים.

גם אם כוונת ההנהלה להעלות את מחיר ל-80 שקל, גם אז זה לא כלכלי לקנות מנוי. במחיר של 1,200 שקלים, אפשר להיכנס ל-15 משחקים מתוך 16 משחקי הליגה. בנוסף תהיה תרעומת נוספת מצד האוהדים שלא קונים בדרך כלל מינויים על עליית מחירי הכרטיסים למשחק. לסיכום, רק טיפשים יקנו מינויים. אז שלא יעבדו עליכם…

יריקה בפרצופם של האוהדים

הצעד של הנהלת של מכבי נתניה, הוא גם טיפשי מבחינה כלכלית. במקרה הטוב יקנו רק 100 מינויים במחיר מלא של 1200 שקלים. אם המחיר היה חוזר ל-900 שקלים היו קונים אותו יותר אוהדים שזה לפחות 500 אוהדים, כך שהתמורה לקבוצה היתה הרבה יותר גדולה (450 אלף שקלים מול 120 אלף שקלים). האוהדים היו גם מוותרים במקרה כזה גם על השעון שמובטח ל”טיפשים/תמימים” שיקנו מינויים ב-1,200 שקלים.

אולם בעיני הדבר הכי חמור היא עצם העובדה שההנהלה פשוט מנצלת את האהבה והערצתם של האוהדים לקבוצה. חלק גדול מהאוהדים יבואו לעודד בכל מקרה את הקבוצה ויקנו כרטיסים. כך שלדעתי מדובר ביריקה בפרצופם של האוהדים, כך שגם אם המחירים ירדו שוב ההרגשה הרעה כלפי ההנהלה תישאר. בינתיים, מי שיכול שיעשה מנוי לחברת הכבלים הוט ואז יוכל לרכוש את המנוי במחיר מופחת וסביר.

יתכן שבהסכם של הקבוצה עם חברת הוט נעוצה הבעיה. המחיר שנקבע כמבצע (800 שקלים) לא יוכל להישאר כמחיר מבצע באם מחיר המנוי ירד לרמה כזו.

מי שירדה קרנו בפרשה זו הוא מועדון האוהדים הרשמי של הקבוצה שמכונה הפנזין. כאשר אם בעבר המינויים נמכרו בהוזלה דרכו ואף באתר האינטרנט של המועדון, הרי היום לא רק שלא ניתנת ההנחה אלא שלא יצאה עדיין שום הודעה רשמית של מועדון האוהדים להחרמת רכישת המינויים אשר לדעתי בהחלט היתה תורמת ומשפיעה.

האם יכול להיות שמה שנשאר מן הפנזין הוא כמה מלחכי/מלקקי פנכה שבסך הכול רוצים לשחק אותה “קרובים – קרובים” להנהלה ולשחקנים והעיקר בעצם להיכנס חינם, למשחקים?

אותו זהבי, מארח את אותו פשכצקי וגם מחמיא לו על כתבותיו של האחרון.

ולסיום לפשלה התקשורתית של השבוע ששייכת למוטי פשכצקי, כתב מעריב. הסיפור מתחיל ביום שישי 19 באוגוסט. מיודענו רז זהבי, בתחנת “רדיו אמצע הדרך – 90FM, דיווח לראשונה על שינויים פרסונליים נרחבים בהנהלת מכבי נתניה. “סקופ”, אכן ראוי, שכרגיל אצל זהבי, לא מצא את דרכו מיידית לעיתונות הארצית הכתובה.

אבינועם פורת, כתב מדור הספורט של “ידיעות אחרונות” הוותיק, נרדם בעמידה, לא מביא סקופים על הקבוצה ומדווח רק על מה שדובר הקבוצה אומר/מוסר לו לדווח. זה מה שקורה כשהג’וב הוצנח עליו והשנים הרבות בעיסוק הזה, כנראה, מה לעשות מורידים את מפלס אדרנלין שלו לחיפוש סקופים ולחריצות שכה אפיינה אותו בעבר, עוד מימי עיתון “חדשות הספורט” ז”ל, המיתולוגי.

זהבי, התקשר לפשכצקי, ביום שני ודיווח לו על ה”סקופ”. בתגובה ביום שלישי דווח במעריב ע”י פשכצקי באופן מלא על הדיווח שנתן זהבי תוך אזכור קרדיט מלא לזהבי ותחנת רדיו אמצע הדרך.

לא הייתי מעלה נושא זה, אלמלא הכתב פשכצקי, היה כותב במאמר באותו יום שלישי “… כך דווח אתמול רז זהבי…”. כלומר: פשכצקי, לא מדייק בעובדות. הידיעה יצאה בפיגור של יומיים (במקום ביום ראשון) ופשכצקי, רצה לחפות על עצמו. או שייתכן שזהבי, גם הטעה אותו, על כך שהידיעה חמה במיוחד, על מנת שיוציא כבר את “הסקופ” שלו לפרסום ברמה הארצית.

מצד שני, שימו לב ל”גילוי הנאות” כאשר בתוכניות האחרונות, אותו זהבי, מארח את אותו פשכצקי וגם מחמיא לו על כתבותיו של האחרון. אכן, שבת אחים גם יחד.

תגובות
0
0



Exit mobile version