צרכנות

הפרסומת הפרובוקטיבית ביותר; הקטלוג של יהודה לוי ויעל בר זוהר עבור “פוקס”

0
0

כך עולה מסקר שערך המסלול האקדמי המכללה למינהל לקראת כנס בנושא “קריאטיב”; 77% מהצופים בטלויזיה משתדלים להימנע מצפייה בפרסומות. הפעולות האופייניות ביותר שעושים הצופים בטלוויזיה בזמן שידור פרסומת : 48% עוברים לערוץ אחר לעומת 23% שצופים בפרסומת.
הפרסומת הפרובוקטיבית ביותר; הקטלוג של יהודה לוי ויעל בר זוהר עבור
מסקר, שערך בית הספר למנהל עסקים המסלול האקדמי המכללה למינהל, באמצעות מכון “מותגים” בקרב 511 מרואיינים בוגרים בנושא “קריאטיביות בפרסום” לקראת כנס “קריאטיב” על יצירתיות בשיווק והכללים והדרכים ליצירת קריאטיב פורץ דרך שיתקיים ב 17 במאי, עולה ש 77% מהצופים בטלויזיה משתדלים להימנע מצפייה בפרסומות.

כשיעלי (בר זהר) ויהודה (לוי) התפשטו… צילום; רון קדמי, עבור אופנת פוקס

מהסקר עוד עולה, כי הפעולות הבולטות ביותר שנעשות בזמן שידור פרסומות ע”י הצופים הם: עובר לערוץ אחר 48%, צופה בפרסומת 23%, הולך לשירותים 8%, אוכל 5%, קם לעיסוקים אחרים 4%, לא צופה בפרסומת 3%, קורא ספר/עיתון 2%, משתיק את הווליום 1% ועוד.

זאת ועוד עולה מהסקר שככל הכנסת המרואיין נמוכה יותר כך הצפייה בפרסומת גדולה יותר: 85.5% מבעלי הכנסה של מעל 10,000 ₪ מבצעים פעולות אחרות בזמן הפרסומות.

כמו כן, תושבי הדרום 27.3% צופים בפרסומות יותר מאשר תושבי השרון הצפוני 7.4%.

הפרסומת הפרובוקטיבית ביותר שנעשתה עד כה היא קטלוג האופנה של יהודה לוי ויעל בר זוהר עבור אופנת “פוקס” 19%, אחריה הפרסומת של חברת “קסטרו” 8.6% , הפרסומת ל”שטראוס-מאגנום” 1.8% הפרסומת ל-TNT 1.6% והפרסומת לדגנים “כריות” של תלמה 1.3%.

הפרסומת המשפיעה ביותר על צופי הטלויזיה הן הפרסומת המושקעות דוגמת “אורנג’” בניו יורק או “סלקום” בהודו- 34% מושפעים מפרסומות מושקעות, 20% ציינו, כי פרסומת שיש בה שימוש בילדים ובעלי חיים הן המשפיעות עליהם ביותר, 9% מושפעים מפרסומת ישירה בסגנון ג. יפית ו-4% מושפעים מפרסומת פרובוקטיבית.

מתברר, כי קיים הבדל סטטיסטי מובהק במאפייני השפעה בקבוצות גיל שונות. הפרסומות הפרובוקטיביות יעילות יותר בגילאי 45-54 (10.7%), פרסומות בסגנון ג. יפית בגילאי 45-54 (15.5%), ו-65+ (12.6%) הפרסומות המושקעות עובדות טוב בקרב הצעירים בגילאי 18-24 (53.9%) והפרסומות בשיתוף בעלי חיים וילדים משפיעות יותר על גילאי 35-44 (28.9%).

פרסומות מושקעות משפיעות יותר על הנשים 37.1% מאשר על הגברים 31.3%.

כנס קריאטיב על יצירתיות בשיווק

בית הספר למנהל עסקים המסלול האקדמי המכללה למינהל יקיים כנס קריאטיב על יצירתיות בשיווק והכללים והדרכים ליצירת קריאטיב פורץ דרך.

בכנס ישתתפו; מיכל המאירי (גיתם BBDO), איריס בק (פרטנר תקשורת), שחר סגל (POV), אייל לינור (מקאן אריקסון), ברוך נאה (קריאטיב ברניק), יוני סער (פרומרקט), אילון זרמון (פרסום זרמון גולדמן), אורי עיני (אדלר, חומסקי וורשבסקי), ד”ר אביחי שוב עמי , ד”ר אורן קפלן, גילה אורן (המסלול האקדמי המכללה למינהל) הגב’ צופית גרנט ואורחים נוספים.

במסגרת כנס זה, יתקיים מפגש מנהלים ואנשי קראטיב שיעסוק בשאלה כיצד רעיון נולד, איך יודעים אם הוא טוב, כיצד מזהים קריאטיב פורץ דרך והכללים ביצירה שיווקית קריאטיבית.

הכנס יתקיים ב-17 במאי בין השעות 9:00-13:00 בקמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל שדרות יצחק רבין 7, בעיר ראשל”צ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

מרכינים ראש לזכר 25,420 חללי מערכות ישראל

לאתר יום הזיכרון לחץ כאן

טקס יום הזיכרון בהיכל יד לבנים 2025

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

היכל הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל

נר לזכר לחללי מערכות ישראל

יום הזיכרון לחללי צהל הדלקת נר לזיכרם| עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
יום הזיכרון לחללי צהל הדלקת נר לזיכרם

הטקס בכותל המערבי יום הזיכרון 2025

תפילה ליום העצמאות 76

“שירים לזכרם בכנסת” – אירוע הזיכרון הלאומי 2025

דילוג לתוכן